Restauracja B-Zone jest OBRZYDLIWA!
Nie polecam nikomu!!!
A teraz w kolejnoś ci:
Byliś my na wakacjach z grupą w Bukowelu pod koniec listopada 2025 roku.
Zarezerwował em Radisson Blu Resort, Bukowel dla 2 rodzin, na okres od 22 do 23 listopada 2025 roku.
Dobry humor i cudowna pogoda (spadł pierwszy ś nieg) przed wyjazdem ze Lwowa. Nasza podró ż zapowiadał a wspaniał e emocje i wspaniał y czas w Bukowelu.
Zjedliś my bardzo smaczny obiad w restauracji (nie napiszę nazwy, bo to nie reklama). Ale uwierzcie mi, wszystko był o bardzo smaczne, szczegó lny szacunek dla obsł ugi. Zjedliś my smaczny i sycą cy obiad. Przyjemny lokal i obsł uga na najwyż szym poziomie. Nie tanio, ale warto. Kelner Andrij, witam (dostał em dobre napiwki). Tak trzymaj!
Wieczorem zameldowaliś my się w hotelu Radisson Blu Resort w Bukowelu.
Niezł a lokalizacja, choć trochę daleko od centrum. Dobry hotel, nie do koń ca pię ciogwiazdkowy (w jednym z pokoi był y drobne usterki, ale został y naprawione na czas, po telefonie do recepcji), wię c nie ma na co narzekać.
Trochę zmę czeni, ale zadowoleni poszliś my do SPA i basenu, któ ry niestety dział a tylko do 21:00. Chociaż w innych hotelach tego poziomu do 23:00. No có ż , ale to tyle...
W drodze na basen zarezerwowaliś my stolik w centralnej restauracji B-Zone dla 5 osó b. Po basenie planowaliś my zjeś ć pyszną kolację i odpoczą ć w pokoju.
Okoł o 21:15 docieramy do restauracji B-Zone.
I TU SIĘ ZACZYNA:
Ponieważ jesteś my na nogach od 6 rano i mamy ze sobą.10-letnie dziecko, któ re prawie ś pi po aktywnym dniu, skł adamy zamó wienie i prosimy kelnerkę (nawet się nie przedstawił a), aby jak najszybciej przyniosł a zimne przeką ski i napoje (wszyscy bardzo chcieli pić ). Byliś my gotowi czekać na dania gł ó wne (ciepł e).
Czekamy na napoje 20 minut, po czym przypominam kelnerowi o naszym zamó wieniu. Po kolejnych 10 minutach oczekiwania kelner przynió sł pierwszą czę ś ć zamó wienia i napoje:
@ Smalec z grzankami z czarnego chleba i musztardą – stary, twardy i ś mierdzą cy. Grzanki z musztardą są przepyszne))
@ Filet ś ledziowy ze smaż onymi ć wiartkami ziemniakó w i marynowaną cebulką – taki sł ony i nieś wież y, dobrze, ż e przynieś li wodę razem z zamó wieniem i moż na był o napić się tego obrzydlistwa.
@ Frytki i nuggetsy (menu dla dzieci) – zimne i sine. Szczerze mó wią c, nie czuł am smaku. Ale moja 10-letnia có rka zostawił a wszystko na talerzu).
Powinniś my byli natychmiast opuś cić tę „restaurację ” bez oglą dania się za siebie. Ale ponieważ wszyscy byli gł odni, dali nam szansę na ciepł e dania. I to był nasz WIELKI BŁ Ą D!
Nie chcieli robić zamieszania, chociaż nasze uwagi dotyczą ce zimnych dań został y przekazane kelnerowi.
Ignorują c nasze skargi na zimne przystawki, po kolejnych 25 minutach przynieś li nam „ciepł e dania”:
@ Bograch – 2 kawał ki cuchną cego mię sa, 2 ziemniaki i marchewka, zalane wrzą tkiem, bez soli. Nie przesadzam! Bograch, jak woda! To był o moje zamó wienie i mojego znajomego. Mamy takie same wraż enia.
@ Barszcz - zamó wiony przez ż onę...Po pierwszej ł yż eczce ż ony i jej minie, postanowił em spró bować tego "barszczu"...Powiem tak: skoro w "bograczy" nie był o w ogó le soli, to "barszcz" był przesolony, a poza tym, wyglą da jakby to był a tylko woda, bladoczerwona...
@ Risotto z grzybami - ryż nieugotowany, grzyby marynowane i zimne! ! Nie uwierzysz, przesolone!!
@ Latte - zimne. Nie przynieś li cukru! Nie był o ł yż eczek cukru) Logiczne))
Podsumowują c, naprawdę nie jest tak ź le:
Wó dka Finlandia - oryginalna, nie bimber. I za to dzię kuję )
Fanta to najlepszy trunek, zwł aszcza gdy trzeba pić ś mierdzą cy smalec i obł ę dnie sł onego ś ledzia.
Powtarzam, nie chcieliś my robić zamieszania, wszyscy byli bardzo zmę czeni po podró ż y i aktywnym dniu.
Wszystkie dania został y na stole.
Nikt! Powtarzam raz jeszcze, nikt nie zjadł ani jednego dania!
Spokojnie przekazaliś my kelnerowi wszystkie nasze uwagi. Reakcja - 0!!!
Zapł acił em rachunek ponad 7 tys. dolaró w
I poszedł em spać gł odny...
PS PROSZĘ NIE MYLIĆ TEJ OKROPNEJ „RESTAURACJI”
B-Zone
z ogó lną restauracją serwują cą ś niadania (bufet). Wszystko był o tam pyszne i ś wież e.
Proszę kierownictwo mię dzynarodowej sieci hoteli o duż ą ł yż kę derenia w mał ym sł oiku miodu!
Restauracja B-Zone jest OKROPNA!
Nie polecam jej nikomu!!!
Teraz w kolejnoś ci:
Pod koniec listopada 2025 roku mieliś my firmowy urlop w Bukowelu.
Zarezerwował em hotel Radisson Blu Resort w Bukowelu dla 2 rodzin na okres od 22 do 23 listopada 2025 roku.
Dobry humor i cudowna pogoda (spadł pierwszy ś nieg) przed wyjazdem ze Lwowa. Nasz wyjazd zapowiadał wspaniał e emocje i dobrze spę dzony czas w Bukowelu.
Zjedliś my bardzo smaczny obiad w restauracji (nie napiszę tu nazwy, bo to nie reklama). Ale uwierzcie mi, wszystko był o bardzo smaczne, szczegó lny szacunek dla obsł ugi. Zjedliś my pyszny i sycą cy obiad. Przyjemny lokal i obsł uga na najwyż szym poziomie. Nie tanio, ale warto. Kelner Andrij, witam Cię (dostał em dobry napiwek). Tak trzymaj!
Wieczorem zameldowaliś my się w hotelu Radisson Blu Resort w Bukowelu.
Niezł a lokalizacja, choć trochę daleko od centrum. Dobry hotel, choć nie do 5 gwiazdek (w jednym z pokoi był y drobne usterki, ale został y naprawione na czas, po telefonie do recepcji), wię c nie ma na co narzekać.
Trochę zmę czeni, ale zadowoleni, poszliś my do SPA i na basen, któ ry niestety dział a tylko do 21:00. Chociaż w innych hotelach tej klasy do 23:00. No có ż , ale to wszystko...
W drodze na basen zarezerwowaliś my stolik w centralnej restauracji B-Zone dla 5 osó b. Po basenie planowaliś my zjeś ć pyszną kolację i odpoczą ć w pokoju.
Okoł o 21:15 docieramy do restauracji B-Zone.
I TU SIĘ ZACZYNA:
Ponieważ jesteś my na nogach od 6 rano, a z nami jest 10-letnie dziecko, któ re prawie ś pi po intensywnym dniu. Skł adamy zamó wienie i prosimy kelnerkę (nawet się nie przedstawił a), ż eby jak najszybciej przyniosł a zimne przeką ski i napoje (wszyscy bardzo chcieli pić ). Byliś my gotowi czekać na dania gł ó wne, dania gorą ce).
Czekamy na napoje 20 minut, po czym przypominam kelnerowi o naszym zamó wieniu. Po kolejnych 10 minutach kelner przynosi pierwszą czę ś ć zamó wienia i napoje:
@ Smalec z grzankami z czarnego chleba i musztardą – stary, twardy i ś mierdzą cy. Grzanki i musztarda są pyszne))
@ Filet ze ś ledzia z ć wiartkami ziemniakó w i marynowaną cebulką – taki sł ony i nieś wież y, dobrze, ż e przynieś li wodę razem z zamó wieniem i moż na był o poprosić o to obrzydlistwo.
@ Frytki i nuggetsy (menu dla dzieci) – zimne i sine. Szczerze mó wią c, nie poczuł am smaku. Ale moja 10-letnia có rka zostawił a wszystko na talerzu).
Musieliś my natychmiast wyjś ć z tej „restauracji”, nie oglą dają c się za siebie. Ale ponieważ wszyscy byli gł odni, dano nam szansę na ciepł e dania. I to był nasz WIELKI BŁ Ą D!
Nie chcieliś my robić skandalu, chociaż nasze uwagi dotyczą ce zimnych dań skierowaliś my do kelnera.
Ignorują c nasze narzekania na zimne przystawki, po kolejnych 25 minutach przyniesiono nam „dania na ciepł o”:
@ Bograch – 2 kawał ki cuchną cego mię sa, 2 ziemniaki i marchewki, zalane wrzą tkiem, bez soli. Nie przesadzam! Bograch, jak woda! To był o moje zamó wienie i mojego przyjaciela. Mieliś my takie same wraż enia.
@ Barszcz – zamó wił a ż ona… Po pierwszej ł yż eczce ż ony i jej minie, postanowił em spró bować tego „barszczu”… Powiem tak, skoro w „bograczu” nie był o w ogó le soli, to „barszcz” był przesolony, a do tego, zdaje się , ż e to tylko woda, bladoczerwona…
@ Risotto z grzybami – ryż nie był ugotowany, grzyby był y marynowane i zimne! ! Nie uwierzycie, przesolone!!
@ Latte – zimne. Nie przynieś li cukru! Nie był o ł yż eczki cukru) Logiczne))
Podsumowują c, nie jest tak ź le:
Wó dka Finlandia jest oryginalna, nie bimber. I za to dzię kuję )
Fanta to najlepszy trunek, zwł aszcza gdy trzeba pić cuchną cy smalec i obł ę dnie sł onego ś ledzia.
Powtarzam, nie chcieliś my robić skandalu, wszyscy byli bardzo zmę czeni po podró ż y i intensywnym dniu.
Wszystkie dania został y na stole.
Nikogo! Powtarzam raz jeszcze, nikt nie zjadł ani jednego!
Spokojnie przekazaliś my kelnerowi wszystkie nasze uwagi. Reakcja - 0!!!
Zapł acił em rachunek ponad 7 tys.
I poszedł em spać gł odny...
PS
PROSZĘ NIE MYLIĆ TEJ OKROPNEJ „RESTAURACJI”
strefy B
z ogó lną restauracją , w któ rej serwowane są ś niadania (bufet). Wszystko był o tam pyszne i ś wież e.
PS 2
Proszę kierownictwo sieci Radisson Blu Resort o zwró cenie uwagi na tę tak zwaną „restaurację ”. Jestem pewien, ż e ta placó wka dział a w Pań stwa hotelu Radisson Blu Resort Bukovel na podstawie umowy najmu.
Ta placó wka psuje ogó lne wraż enie o Pań stwa sieci hoteli, któ ra jest reprezentowana w wielu krajach.
Jeś li cenią Pań stwo swoją reputację , proszę o sprawdzenie pracy tej tak zwanej „restauracji” i podję cie dział ań w celu zmiany najemcy restauracji w Pań stwa hotelu.
Z poważ aniem, Dmitry Voznyuk.
koktajle i. . . Oto oni - grupa Znayka, no có ż , postanowili, przeż yjemy, ale ci sami aktywni rodzice zaczynają wył ą czać muzykę , aktywnie KRZYCZĄ i znowu mafia. Dzię ki barmance 4-5 razy pró bował a pozostawić muzykę przynajmniej w trybie cichym, ale już zrozumieliś cie „aktywni rodzice” stawiali mafię na opinie innych klientó w i pracownikó w hotelu (jedna z PANIE aktywnie dyskutował a, wpł yw na kierownika hotelu). My jako ludzie jesteś my znowu bardziej poprawni na ulicy i te same cztery koce (TEMPERATURA NA ULICY +6!!!!! ! ). Administracja (honor i szacunek!!! ! ) robi nam w prezencie drugą fajkę wodną . Dzię ki! ! ! przeż ył . Dzień trzeci 17.07: a potem pojawił się IGOR (super fajka !! ! ! ), zrobił cichą muzykę , oddzielił strefę mafii i innych goś ci, nie mogę powiedzieć , ż e był o super, ale przynajmniej był o już coś . Dobra, przeż yliś my. Dzień czwarty 18.07:21.00 znowu fajka, "wiem" nie super.... Tak 22.
00 te "cudowne" aktywne osoby pojawił y się ponownie i znowu to samo. . . MAFIA (już tej gry nie widzę ). No dobra, trochę oburzony, Igor przyją ł cios i wyszedł . Ró wnież tego dnia okoł o 20.00 podeszł a do recepcji recepcjonistka i powiedział a, ż e nasze dziecko ma urodziny 19.07, podał a numer pokoju, wyjaś nił a gdzie moż na zamó wić ciasto. Chł opak zapewnił , ż e hotel zrobi jakiś prezent. Poszliś my do restauracji, wyjaś nieni zamó wieniem ciasta. Znowu powiedziano nam, ż e hotel robi jakiś prezent w postaci ciasta. Postanowiliś my nie zamawiać ciasta. Zarezerwował em stolik w restauracji! Zrozumiesz, dlaczego mó wię dalej tak szczegó ł owo. Dzień pią ty 19.07: moja ukochana CÓ RKA ma urodziny!! ! ! Ś niadanie - w są siednim pokoju gratulują dziecku urodzin ! ! ! Dobra!! ! ! O 18.00 zamó wiliś my dostawę balonó w i kwiató w (to waż ne), dzwonię na recepcję , powtarzam, ż e mamy urodziny, proszę się spotkać i przywieź ć to wszystko do pokoju (czyli przynajmniej drugi raz ja poinformować o wakacjach).
Wieczorem 20.00 uroczyś cie gratulujemy Có rce w restauracji, wieczó r dobiega koń ca. Postanawiam zapytać kelnerkę o gratulacje i sł yszę GENIUSZOWE zdanie: „Dlaczego nie powiedział eś tego wcześ niej? » To jest PIĘ Ć gwiazdek!!! ! ! Ludzie w Turcji już o 8.00 gratulują dzieciom TURCJA - gdzie wszystko jest po prostu w strumieniu!! ! ! Dobra robota, dziewczyny wyszł y, zaś piewał y piosenkę i pogratulował y. DZIĘ KUJĘ CI! ! ! ALE ODBIÓ R ???? ? ? GŁ UPI!! ! ! Oburzony! Nie krzycz! Przeż ył ! Szkoda!! ! ! Dzień szó sty 20.07. Wieczó r rozumiemy, ż e w cygarowni „wszystkich wszystkowiedzą cych” (swoją drogą okazuje się , ż e mają zarezerwowane dwa pokoje) dobrze, ż e ciepł o postanowiono nie kolidować na ulicy , ale tylko po to, by kontemplować gó ry. I znowu niezbyt przyjemny moment. Wró cę o 16.07 gdzieś okoł o 17-18 siedzieliś my na tarasie w holu i postanowiliś my zjeś ć obiad, ale wszyscy kelnerzy odmó wili nam, argumentują c, ż e w tej okolicy moż na zamó wić co najwyż ej antipasti z restauracji , wszystko inne jest kategorycznie NIE. Dobry. Ale 20.
07 w salonie jedna z matek z tró jką dzieci (jak rozumiem, z grupy „wiedzą cy wszystko”) swobodnie zamawia carbonarę i dalej w menu. Kelnerzy przynoszą bez ż adnych roszczeń . Ludzie to PIĘ Ć gwiazdek????? ? ? Masz INNE zasady?? ? ? JAK???? ? ? Dzień sió dmy 21.07. Wyjeż dż amy. Wyjaś niamy przybycie zimy od 4 do 11 stycznia, a oni mó wią nam o horrorze.....bę dzie grupa „wiedzą ca wszystko”. Przez te siedem dni cał y personel twardo nam powtarzał : „Rozumiesz, odwiedzają nas od pię ciu lat”, „Inni goś cie też są oburzeni, ale nic nie moż emy zrobić , o tym decyduje kierownictwo hotelu” JESTEŚ POWAŻ NY!!!! ! ! Wię c zamknij hotel, a otwieraj tylko dla "wiedzieć ". Teraz spokojnie. Ogó lnie hotel był bardzo przyjemny. Nadal chcemy spró bować przyjechać zimą , moż e coś się zmieni. Dzię kuję za wakacje!
PS Dla odniesienia, od kwietnia 2018 do dnia dzisiejszego tylko poprzez rezerwację.31 wycieczek, na Ukrainie i w Europie. Ale po raz pierwszy zostawiam pisemną recenzję .
Ten hotel ł ą czy w sobie wszystko, czego potrzebują mił oś nicy aktywnego wypoczynku zimowego.
1. Lokalizacja.
Hotel poł oż ony jest na stoku i ma bezpoś redni dostę p do jednego ze stokó w, któ re
znajduje się.50 metró w od gł ó wnego wejś cia.
2. Infrastruktura.
W podziemiach hotelu znajduje się garderoba, indywidualne szafy wnę kowe
któ re są przeznaczone do przechowywania sprzę tu narciarskiego.
Tutaj moż esz zostawić swoje narty, snowboard i czę ś ć sprzę tu po nartach i nie
zanieś to wszystko do swojego pokoju.
Korzystanie z szafy jest wydawane bezpoś rednio przy zameldowaniu bez
dodatkowa opł ata. Otwieranie i zamykanie szafki za pomocą
klucz do pokoju.
Na parterze hotelu moż na wypoż yczyć narty i sprzę t narciarski. To jest
już zapł acone.
Tutaj moż esz ró wnież zgodzić się z instruktorem, jeś li chcesz się uczyć
jeź dzić lub doskonalić swoje umieję tnoś ci.
Ró wnież na parterze znajduje się kompleks SPA z kilkoma wannami, dwiema
baseny (jeden pł ytki, przeznaczony dla dzieci), kilka stref
na relaks i sił ownię.
Podczas mojego pobytu basen był czynny od 7:00 do 22:00.
Rę cznik moż na zabrać przy basenie, wymieniają c go na specjalną kartę,
któ ry jest wydawany po przyjeź dzie.
Dla tych, któ rzy chcą poł ą czyć wypoczynek z pracą w piwnicy jest
kilka sal konferencyjnych z wyposaż eniem do prezentacji.
Dla osó b przyjeż dż ają cych samochodem - bezpł atny parking podziemny.
3. Liczby.
Zatrzymał em się w "pokoju superior z balkonem".
Oryginalne rozwią zania projektowe (przezroczysta ś ciana w ł azience,
oś wietlenie strefowe) tworzą przytulnoś ć i przyczyniają się do maksimum
relaks.
Bardzo wygodne jest, ż e jest wanna i prysznic.
Akcesoria kosmetyczne o przyjemnym zapachu.
Rę czniki i szlafroki są wysokiej jakoś ci i mię kkie.
Ł ó ż ko jest szerokie, materac i poduszki wygodne, koce ciepł e.
Pł aski telewizor o przeką tnej co najmniej 32 cale.
Jest nieco ponad 20 kanał ó w, są ukraiń skie i mię dzynarodowe.
Internet przez Wi-Fi jest stabilny i szybki, zaró wno w pokoju, jak i na terenie cał ego hotelu
terytorium hotelu (moż esz oglą dać filmy online).
Jest wię cej niż pię ć bezpł atnych punktó w sprzedaż y.
Klimatyzowana centralna.
Temperatura w pomieszczeniu kontrolowana jest za pomocą pilota znajdują cego się na
Ś ciana.
Jest sejf. To prawda, ż e za rzeczy i wartoś ci w nim wpisane administracja
nie ponosi odpowiedzialnoś ci.
Do tego czajnik, woda butelkowana, herbata, kawa, kakao, cukier.
Balkon zasł uguje na osobny opis, bo nazywa się go po prostu balonem
to jest bardzo trudne.
To cał y taras o powierzchni poró wnywalnej z samym pokojem.
Nawet z drugiego pię tra, na któ rym mieszkał am, jest pię kny widok na nastę pne
stoki.
W ciepł ym sezonie prawdopodobnie moż na tu zostać godzinami, cieszą c się
ś wież e powietrze i spokó j.
Jedyną rzeczą , któ ra nie był a odpowiednia, był a instalacja wodno-kanalizacyjna.
Tak projektowane, ciekawe, ale wymaga naprawy: odpł yw w zbiorniku
okresowo zaklinowany, a woda pł ynę ł a stale, a w celu wł oż enia
przeł ą cz w ł azience do pozycji, w któ rej wszystkie krany są zamknię te,
wymagana był a jubilerska precyzja.
4. Odż ywianie.
Powiedzieć , ż e ś niadania w Radisson Blu są zró ż nicowane, to mał o powiedziane.
Asortyment potraw i napojó w jest po prostu ogromny: od musli po dania gorą ce, od
ś wież o wyciskane soki, któ re moż esz nawet zrobić samodzielnie, do
napoje mleczne.
Szef kuchni przygotuje jajecznicę lub jajecznicę z ró ż nymi nadzieniami wedł ug
Twoje zamó wienie.
Dla dzieci – specjalne menu, stoliki z oł ó wkami i ksią ż eczki dla
kolorowanki i TV z bajkami.
Bycie gł odnym lub niezadowolonym jest bardzo trudne.
5. Usł uga.
Personel jest bardzo uprzejmy.
Bez wzglę du na powó d odwoł ania (wydrukuj dokument, zapewnij dodatkową parę kapci, powtó rz harmonogram strefy SPA) odpowiedzi był y zawsze uprzejme i szczegó ł owe, udzielono pomocy, proś by został y speł nione.
Podsumowują c, jeś li chcesz zapł acić za wysokiej jakoś ci zaję cia na ś wież ym powietrzu, Radisson Blu jest najlepszym wyborem.
A jeś li cena pokoju nagle spadnie o dwadzieś cia procent, to w Bukowelu bę dzie to po prostu bajeczna opcja noclegu!
Poproszony o pranie ubrań , gdy podró ż owaliś my przez 8 dni. Przynieś li mi rachunek na 5100 UAH. gdzie okazuje się , ż e pranie 1 pary skarpetek kosztuje 100 UAH. Ale w cenniku to jak bielizna. Powiedział em, ż e odmawiam zapł aty. Nikomu tego nie radzę.
Kiedy wyszliś my, kierownik kazał straż nikom mnie zatrzymać . A straż nik zaczą ł wyrywać moją walizkę . Po chwili pojawił o się.5 straż nikó w, któ rzy trzymali mnie ze wszystkich stron. Wywoł ali konflikt, ż eby wezwać policję . To wszystko wydarzył o się na oczach mojego dziecka, któ re też krzyczał o, co robisz. Przeraż enie.
Wró cił em i zapł acił em. Potem wcią ż mieli czelnoś ć pomó c mi z uś miechem z walizką , któ ra wcześ niej został a mi wyrwana z rą k.
Problem w tym, ż e jest to hotel europejski i pracują w nim Ukraiń cy. Nie zarabiają tu wystarczają co duż o. I oni, jak prawdziwe herby, pró bują oszukać wszystkich klientó w. Wymyś l dodatkowe usł ugi, aby uzyskać % przychodó w. To zdję cie jest po czyszczeniu. Celowo stawiają kosz na ś mieci jako brak szacunku dla klientó w. Po prostu wpł ać pienią dze i szybko wyjdź . Nasz sezon jest kró tki.
Przy rozliczaniu polecam goś ciom pozostawienie kaucji, wtedy nie trzeba brać gotó wki w ką pieló wkach idą c na basen. Personel jest tak przyjazny jak zawsze. Ś niadania są doskonał e. Od nowoś ci należ y zaznaczyć , ż e bezpoś rednio w hotelu znajduje się przedstawicielstwo szkoł y narciarskiej, wypoż yczalnia. Pomieszczenie na narty został o wyremontowane, teraz numer szafy w pomieszczenie na narty jest powią zany z kartą -kluczem do pokoju, gdzie wygodnie jest przechowywać cał y sprzę t. Wszelkie problemy z jazdą na nartach moż na rozwią zać bez wychodzenia z hotelu.
Ceny są zazwyczaj nieadekwatne, jedna lekcja z instruktorem, 2 godziny kosztują prawie 1000 UAH. Zaję cia z dzieckiem do lat 6 1 godzina prawie 500 zł . Jedno zejś cie na dmuchanym kó ł ku ze zjeż dż alni 50 UAH. Kieliszek kompotu w fast foodach w pobliż u hotelu Shelter kosztuje 35 UAH, nawet w Radissonie kompot jest tani. Butelka wody mineralnej w mini-barze 45 hrywien. Ale to problem cał ego kurortu, droż szego w poró wnaniu z pensjami ukraiń skimi. Dlatego nie kupują karnetó w w kasie, mieszkają w Tatarowie, schodzą ze wzgó rza z plecakiem z termosem na plecach. Cuda się nie zdarzał y, pijacy nie znikali z oś rodka, od razu w narciarni "Radisson" był y dostę pne. Zł om goni jeden po drugim, zmiatają c każ dego, kto stanie mu na drodze. Niedogodnoś ci dla pojedynczych turystó w, jak we wszystkich hotelach tego poziomu, powodują ludzie korporacyjni, któ rzy na jeden lub dwa dni przyjeż dż ają masowo, aby oderwać się na koszt firmy. Tutaj znaleź liś my kilka firm kosmetycznych i farmaceutycznych oraz firmę z branż y IT.
W hotelu znajduje się nowy pokó j dziecię cy z labiryntem, dzieci od 6 roku ż ycia moż na zostawić same. Jest jeszcze pokó j dziecię cy dla dzieci od 3 lat, ale otwarty jest tylko do 18:00. Basen jest ciepł y, a strefa ką pieli nie jest projektowana w trakcie budowy, trzeba wyjś ć z korytarza basenowego, sauny znajdują się daleko od siebie dzię ki misternemu systemowi prysznicó w.
Polecam hotel, najlepszy wybó r w Bukowelu.
Na drodze w pobliż u hotelu jest jeszcze ś nieg, ale wycią g narciarski nie dział a, wię c aby jeź dzić , trzeba zjechać na 2 parking (za godzinę postoju za 40 UAH) lub na parking przed 14. wycią g narciarski (bezpł atny).
Jeś li wię c chcesz jeź dzić poza sezonem, lepiej zatrzymać się w hotelu bliż ej wycią gó w roboczych.
Internet dział a dobrze w cał ym hotelu.
Ś niadania są skromne. Moż esz iś ć tylko do jednej restauracji na kolację lub musisz opuś cić hotel. Obsł uga w restauracji na wysokim poziomie, istnieje moż liwoś ć rezerwacji pokoju.
Szlaban na parkingu jest taki sam jak wcześ niej. Zgodnie z zasadami wkł adasz kartę , a reakcje wynoszą zero.
Pomaga przycisk poł ą czenia bezpieczeń stwa.
Do hotelu nie ma wjazdu z otwartego parkingu, należ y przejś ć przez recepcję pod zjeż dż alnią.
Temperatura wody w basenie wydaje się niska. Spa, któ re widział em na termometrze, miał o 26.7. Chciał bym cieplej. Sauny są jakoś zbyt daleko od basenu.
Hotel jest drogi. Gdybym nie chciał jeź dzić na nartach, pojechał bym do Truskawca lub Schodnicy.
Co należ y naprawić
- w strefie spa jest cał kiem fajnie
- temperatura wody w basenie jest niewystarczają ca
- poziom chloru się przewraca (już zjada oczy)
- pomieszczenie na narty jest otwarte za 3 minusy