f - k

Pisemny: 25 grudzień 2019
Czas podróży: 11 listopad 2019
We wrześ niu numer został dla mnie zarezerwowany na 11112019 bezpoś rednio od wł aś ciciela i zapł acił em 400 gr. depozyt. Dzień przed przyjazdem zadzwonił em do wł aś ciciela. Powiedział , ż e wszystko jest w porzą dku, chodź . Nastę pnego ranka pani Katarzyna otwiera drzwi i mó wi. ż e nie ma rezerwacji, wszystkie pokoje są zaję te, nic nie wie. Dwie godziny pó ź niej zadzwonił a do wł aś ciciela i powiedział a mi, ż e wł aś ciciel o mnie zapomniał i dał mi depozyt. Zamiast przepraszać , mó wić , ż e za dwa dni bę dą wolne pokoje, niech przyjdzie. Podró ż uję i mieszkam w hotelach od 30 lat, ale nie spotkał em się z takim chamstwem. Uważ aj, aby nie znaleź ć się w mojej sytuacji. Dzię kuję pani Katie za pomoc w znalezieniu mieszkania gdzie indziej.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał