Tylko chamstwo kierownictwa hotelu?

Pisemny: 23 marta 2013
Czas podróży: 18 — 23 marta 2013
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 1.0
Czystość: 8.0
Infrastruktura: 6.0
Chcieliś my przyjechać na podró ż poś lubną do tego hotelu, ponieważ doradzono nam. Pró bował em zarezerwować pokó j przez e-mail. Wywią zał a się dł uga korespondencja, musieliś my dosł ownie wył udzić od administracji informacje o pokojach, kosztach i warunkach pł atnoś ci. Odpowiedzi administracji był y, delikatnie mó wią c, niewystarczają ce. Za wszystkie dni odpoczynku musieliś my zapł acić.100% z gó ry. Ponadto musieliś my pł acić tylko za poś rednictwem Western Union, tylko w dolarach amerykań skich, opł acić prowizję we wł asnym zakresie i zrobić to do godziny 16:00 w dniu wystawienia faktury. Zaproponowano dokonanie pł atnoś ci na konto zwykł ego fizycznego. twarze. Wł aś ciciele hotelu wymyś lili prosty sposó b na uniknię cie podatkó w, co jest dla nich bardzo wygodne, ale cał kowicie pozbawione szacunku dla klientó w. Gdy poprosiliś my o opó ź nienie w zapł acie nie w sobotę , kiedy w koń cu dostaliś my rozliczenie od administratora, ale w poniedział ek nasza rezerwacja został a anulowana, doł ą czają c do tego kolejne chamstwo. Tak wię c, drogi Zborovsky Oleg Vladimirovich i Fedorinova Veronika Vadimovna, pł ać cie podatki i ś pijcie spokojnie i nauczcie się traktować swoich klientó w z szacunkiem!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał