Niegrzeczność administratora jest nieograniczona

Pisemny: 11 lipiec 2014
Czas podróży: 10 lipiec 2014
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Chcieliś my przyjechać w lipcu 2014 roku do tego hotelu, bo. został a nam polecona. Pró bował em zarezerwować pokó j przez e-mail. Wywią zał a się dł uga korespondencja, musieliś my dosł ownie wył udzić od administracji informacje o pokojach, kosztach i warunkach pł atnoś ci. Odpowiedzi administracji był y, delikatnie mó wią c, niewystarczają ce. Brak odpowiedzi na wszystkie nasze pytania. 10 lipca 2014 Powiedziano mi, ż e został mi 1 pokó j, poprosił em o rezerwację . 11 lipca zapł acił em przelewem Zolotaya Korona, napisali do mnie, ż e nie ma numeró w, pienią dze mogę odebrać . Kiedy zadzwonił em do hotelu, powiedzieli mi, ż e lepiej po przyjeź dzie poszukać u nich pokoi. Podró ż uję z dzieckiem, wię c chciał em wiedzieć wcześ niej? ż e numer jest ustalony, administrator był niegrzeczny, powiedział , ż e dla mnie nie ma numeró w, to znaczy, ż e personel jest cał kowicie lekceważ ą cy wobec klientó w. Administrator powiedział , ż e nasza rezerwacja został a anulowana w dniu 07.07. 14, towarzyszą c tej akcji kolejnym chamstwem, chociaż w korespondencji z dnia 11.07. 2014 był dla nas numer. Tak wię c, drodzy Zborovsky Oleg Vladimirovich i Fedorinova Veronika Vadimovna, nauczcie się traktować swoich klientó w z szacunkiem!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (1) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар