Odmowa zwrotu zaliczki

Pisemny: 26 sierpień 2021
Czas podróży: 5 lipiec 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Zarezerwował em ten hotel w dniu 26 kwietnia 2021 r. na terminy 05-16 wrześ nia 2021 r. , wpł acił em zaliczkę za 2 pokoje za dobę (1624 UAH), z gó ry wyjaś nił em, czy jest moż liwoś ć zwrotu zaliczki w takim przypadku, odpowiedzieli, ż e jeś li ostrzeż emy 7 dni wcześ niej, zwró cą bez problemu w peł nym rozmiarze. Zadzwonił em dzisiaj, 26.08. 2021.10 dni przed przyjazdem i poprosił em o zwrot zaliczki, ponieważ nie był o jak przyjś ć , kategorycznie odmó wili, powiedzieli, ż e nie zwró cili zaliczki na stronie internetowej, chociaż jest to raż ą ce naruszenie prawa ochrony konsumentó w, moż esz zwró cić zaliczkę nie tylko 7 dni, ale nawet dzień przed przyjazdem lub w dniu przyjazdu. Ogó lnie przygotował em teraz pismo do wł aś ciciela hotelu i do Pań stwowej Sł uż by Gastronomicznej w sprawie zwrotu pienię dzy. Zasadniczo pó jdę do koń ca, jeś li cokolwiek pozwę . Nie chodzi o pienią dze, chodzi o zasady. Dzię ki takiemu podejś ciu do klientó w moje stopy nigdy nie bę dą w tym hotelu. Chociaż mogł em podą ż ać . rok. Wł aś ciciel jest gł upią osobą , kiedy to robi.
Zostawiam e-mail, thepogreb@gmail. com
Kto staną ł w podobnej sytuacji, odrzucę gotowy szablon reklamacji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар