Trudno sobie wyobrazić gorsze wakacje. Kierownictwo nie dba o urlopowiczów

Pisemny: 13 lipiec 2021
Czas podróży: 3 — 12 lipiec 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Dzień dobry. Wró ciliś my po „odpoczynku” w tym hotelu i chcę zostawić uczciwą recenzję , aby zatrzymać tych, któ rzy chcą , i ostrzec wą tpią cych! Odpoczywamy w ZhP kilka lat z rzę du, postanowiliś my urozmaicić urlop i zmieniliś my pensjonat.
W porzą dku:
1. Szybko się osiedlili (przyjechaliś my o 13.30, ale widział em ludzi czekają cych od 5-6 rano).
2. W pokoju był a pleś ń pod ł ó ż kiem, grzyb w ł azience, stał a wilgotnoś ć w pokoju.
3. Muzyka krzyczy do 23.00 (jeś li z dzieć mi, to nie kł adź ich do ł ó ż ka).
4. Przez 10 dni pokó j nigdy nie był sprzą tany, poś ciel i rę czniki nie był y wymieniane.
5. Sprzą tanie jest ró wnież zł e na terytorium.
6. Istnieje dotkliwy brak leż akó w przy basenie.

7. W pobliż u pokoju był y buty, skradzione dziecię ce sandał y
8. Kuchnia jest jak deser na torcie – dzieci mó wił y, ż e nawet w szkolnej stoł ó wce jedzą smaczniej. Potrawy dostarczane pó ź no, sprzę ty niezbyt czyste, delikatnie mó wią c niejadalne - kotlety gumowe, gulasz warzywny - na wpó ł upieczony, zapiekanka - wcale nie zapiekana, colesł aw moż e być wczoraj.
Niestety za jedzenie zapł aciliś my od razu po zameldowaniu. W rezultacie poszliś my zjeś ć gdzie indziej.
Administracja odmó wił a zwrotu pienię dzy, zignorował a pytania dotyczą ce sprzą tania.
Zdecydowanie nie polecam zameldować się , jeś li chcesz dobrze odpoczą ć
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał