Świetny hotel, ale stosunek kierowników do klienta pozostawia wiele do życzenia

Pisemny: 20 wrzesień 2019
Czas podróży: 1 — 7 wrzesień 2019
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 1.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 10.0
Strefa chroniona. Bardzo podobał a mi się praca straż nika. Bransoletki sprawdzane są z godną pozazdroszczenia czę stotliwoś cią , straż nicy są schludni i przyjaź ni. I ogó lnie - przyjazny i troskliwy personel. Droga do morza z hotelu nie przeszkadzał a. Pokó j jest wygodny. Mieliś my pokó j w domkach STANDARD.
Wygodne ł ó ż ko, biał a poś ciel. Rę czniki zmieniane są codziennie. Naprawa jest warta. Restauracja jest pię kna, ale droga. Mile zaskoczony - czynny cał ą dobę basen. Wszystko był o super, ale. . .
A TERAZ O Smutku!! !
1. W pokoju nie ma odś wież acza powietrza do toalety. Musiał em się kupić . Chł opaki, 20 hrywien za butelkę odś wież acza, za taki hotel - to ś mieszne!

2. Wszystko, co przyjemne i dobre, przekreś lił o nastawienie menedż eró w do okolicznoś ci sił y wyż szej klientó w hotelowych! Mianowicie: naruszenie ustawodawstwa Ukrainy, a w szczegó lnoś ci ustawy o ochronie praw konsumentó w. Każ da osoba przebywają ca na wakacjach moż e mieć nieprzewidziane okolicznoś ci do pilnego wyjazdu. Stał o się to z moją ż oną i mną - dzień wcześ niej musieliś my iś ć do pracy i w zwią zku z tym konieczne był o skró cenie urlopu o jeden dzień . Zwró ciliś my się do kierownikó w hotelu z wiadomoś cią o pilnym wyjeź dzie na dzień (!! ! ) przed planowanym wyjazdem i odpowiednio o zwrot kosztó w w wysokoś ci jednego dnia. Dł ugie negocjacje nic nie dał y, co jest wstydem dla wł aś cicieli hotelu tego poziomu. Nasze prawo do zwrotu pienię dzy został o potwierdzone zaró wno przez mojego przyjaciela (prawnika z Kijowa), jak i komitet ochrony konsumentó w regionu Odessy.
UWAŻ NIE przeczytaj umowę , któ rą masz do podpisania (jeden z punktó w dotyczą cych uznania administracji w sprawie zwrotu ś rodkó w nie jest zgodny z ustawodawstwem Ukrainy dotyczą cym ś wiadczenia usł ug! ) I zaż ą daj dokumentu o wpł acie ś rodkó w, ale raczej zapł ać kartą bankową ! Odwiedzamy Zatokę od 10 lat i zetknę liś my się z tym pierwszy raz, chociaż przez cał y wskazany okres mieliś my taki przypadek tylko raz i w hotelu Golden Fish bez problemu otrzymaliś my zwrot pienię dzy za dwa dni, chociaż hotel był o rzą d wielkoś ci niż szy. Eksperci Komisji Ochrony Praw Konsumentó w zaoferowali mi swoje usł ugi ze stuprocentowym efektem w rozwią zaniu problemu zwrotu pienię dzy, ale nie był o czasu na hodowanie tego „badyagu”.
Drodzy wł aś ciciele hoteli, uważ am, ż e musicie przestrzegać prawa i zasad goś cinnoś ci i zwracać ludziom pienią dze za usł ugi, któ rych wasz hotel nie zapewni! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар