Dobry hotel i personel?

Pisemny: 30 może 2017
Czas podróży: 23 — 29 może 2017
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 9.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Do Zatoki zdecydowaliś my się pojechać pod koniec maja (tutaj odpoczywaliś my latem). Jeś li chodzi o obsł ugę i jedzenie, odpoczynek w Zatoce w maju bardziej przypomina survival). Jeź dziliś my po kilkudziesię ciu hotelach na pierwszej linii w Zatoce, 70% w ogó le nie dział ał o, reszta był a wyraż ona na 2-osobowy standard od 350 gr. dziennie, do 2500 gr. dziennie (Hotel Ruta). Wię kszoś ć hoteli wyraził a cenę.600 gr. Najbardziej denerwują ca był a oboję tnoś ć i lekceważ enie wczasowiczó w, rozmawiali niechę tnie, dł ugo zastanawiali się nad cenami, zanim je wygł osili. Postawa jest taka, ż e ​ ​ pł acą mi, a nie ja im pł acę , kró tko mó wią c, zwykł ą sł uż bę sowiecką . Zatrzymaliś my się w hotelu Trembita, mł ody chł opak od razu się pokł ó cił i zadzwonił do dziewczyny Oksany (jak rozumiem - kierownika), któ ra bardzo kompetentnie i przyjaź nie z nami rozmawiał a, kró tko opowiadają c o hotelu, cenach itp. Zostawił a nam ją numer telefonu komó rkowego, jeś li zdecydujemy się na powró t. Po kilku „nastę pnych widokach” postanowiliś my zatrzymać się w „Trembita”, ponieważ . przekupił a nas mił a postawa personelu + bezpł atny zadaszony parking + bezpł atne korzystanie z grilla na miejscu. Pokó j nie był duż y, ale dotarliś my nad morze i nie siedzieliś my w 4 ś cianach). Obecna był a telewizja satelitarna i klimatyzacja. Lodó wka dział ał a ś wietnie i był a prawie bezgł oś na, był czajnik elektryczny. W ł azience zamiast kabiny prysznicowej jest strefa prysznicowa, czyli ł azienka jest przedzielona zasł oną i bierzesz prysznic stoją c na podł odze. Podoba mi się to rozwią zanie, jest bardzo pojemne, nie ma tych okropnych palet w grzybie), ale trzeba wytrzeć podł ogę , ż eby potem moż na był o iś ć do ł azienki i po prostu skorzystać z umywalki lub spojrzeć w lustro). Balkon z widokiem na morze, niezbyt duż y, ale trzy wiklinowe krzesł a i stó ł pasują , wię c moż na tam idealnie zjeś ć ś niadanie lub kolację ). Oczywiś cie są też wady. . . Drzwi do ł azienki i toalety, któ rych nigdy nie nauczyliś my się zamykać od wewną trz). . . I okna, któ re nie mają peł noprawnych zasł on, ale po prostu tiulowe i ozdobne zasł ony u gó ry i po bokach. . . Ale to nie jest tak krytyczne dla hotelu na tym poziomie. . Najważ niejsze, ż e personel szanuje wczasowiczó w i jest zawsze gotowy na spotkanie, rozwią zanie wszelkich problemó w, a to jest wiele warte z naszą obsł ugą , a raczej jej brakiem). Generalnie Zatoka zawiodł a, auta zaparkowane na chodnikach (trzeba wyjś ć na drogę z mał ymi dzieć mi), przejś cia dla pieszych są wymazane, nie ma ż adnych znakó w, auta lecą z zawrotną prę dkoś cią , zostawiają c ś cianę kurzu i piasku, wł aś ciciele domó w i hoteli puszczają swoje psy stró ż ują ce na takim ł ań cuchu, ż e gryzą przechodnió w na skarpie, wieś niaka, któ ry jedzie z zawrotną prę dkoś cią po publicznej plaż y toyotą jeepem o numerze AB0022KM i straszy dzieci. . . Minusó w jest wiele, wszystkie polegają na braku szacunku dla turystó w. Potrzebujemy dobrego zarzą dcy w wiosce, któ ry wszystko uporzą dkuje i zamieni to miejsce w kawał ek raju, ale na razie, biorą c pod uwagę ruch bezwizowy dla Europy, nie planuję tam wracać . To dziwne, setki hoteli buduje się w stylu egipskim, nie wierzę , ż e bę dą one obsadzone na takim poziomie cen i obsł ugi, ale jak mó wią konkurencja wygra! ) Obsł uga Trembity jest zdecydowanie dą ż enie do tego.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał