Nie da się nawet ocenić na zero!

Pisemny: 1 lipiec 2016
Czas podróży: 27 — 28 czerwiec 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Infrastruktura: 8.0
Gdyby był a ocena zero, postawił bym zero! Pokó j kosztują cy 800 hrywien, zadeklarowany jako „Lux”, wedł ug warunkó w jest gorszy niż namiot nad brzegiem morza!
1) Musują ce i wyrwane z gniazdek ś ciennych
2) Przewó d z klimatyzatora znajdował się.1, 5 metra od wylotu
3) Pilot do klimatyzatora - nie sł yszał em o tym! Jedno imię i wię cej!
4) Idealnie wyprasowane i pompatycznie zł oż one prześ cieradł o na ł ó ż ku okazał o się po obró ceniu „gó wnem** ptaszkó w”, a administracja specjalnie nie zareagował a na moją uwagę , prawdopodobnie jest to cecha wszystkich luksusowych pokoi.

5) WODA! WODA I WIĘ CEJ WODY! powiedziano nam, ż e w cał ej Zatoce są problemy z zaopatrzeniem w wodę , okazał o się , ż e zmylił nas luksus! Woda był a od 7 do 9 rano i od 19 do 21. Kto nie miał czasu, spó ź nił się , ale najważ niejsze był o to, ż e obiecanej ciepł ej wody nie był o!
W pobliskiej restauracji powiedziano nam, ż e w Zatoce nie ma centralnego wodocią gu, każ da baza zajmuje się tym problemem niezależ nie. Wniosek - Latarnia morska odcina duż o pienię dzy od urlopowiczó w, nawet się nie rumieni i nie stara się stworzyć komfortowych warunkó w do wypoczynku.
Dzię ki Bogu nie musieliś my jeś ć w ich "restauracji", w 100% niehigienicznych warunkach. W ogó le, kto chce mocnych wraż eń i nigdzie nie wydawać pienię dzy - Mayak to wł aś ciwe miejsce! Reszta ludzi - omija tę stronę "hotelową " !!!!!!!!!!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał