Obrzydliwa postawa personelu hotelu Levushka!

Pisemny: 2 lipiec 2012
Czas podróży: 28 czerwiec — 1 lipiec 2012
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 2.0
Przyjechaliś my z wakacji. Chcę podzielić się przydatnymi informacjami. Nie powtarzaj naszych bł ę dó w!
Na począ tek znaleź liś my ten hotel przez internet, hotel jest nowy i dopiero zaczą ł dział ać , wię c nie ma jeszcze o nim opinii, ale szkoda, ż e ​ ​ nie był o. Zadzwoniliś my do nich, aby dowiedzieć się o wolnych miejscach dla dwó ch rodzin (4 osoby dorosł e i 3 dzieci) 28 czerwca, przez trzy dni odpowiedzieli, ż e oddzwonią . Oddzwonili, mó wią c, ż e jest 4-osobowy pokó j za 400 hrywien za pokó j i 3-osobowy za 320 hrywien ze ś niadaniem. Wszystko poszł o dobrze, zarezerwowaliś my. Na pytanie, jak zapł acić , powiedziano nam po przyjeź dzie. Zameldowanie do godziny 14:00. Wyjechaliś my o 6:00, wię c mogliś my się zameldować na czas. Tu zaczę ł a się zabawa. Na autostradzie był y wypadki i przez okoł o dwie godziny staliś my w korku. O godzinie 12 dzwonimy do nich, aby poinformować ich, ż e z powodu trudnej drogi jesteś my spó ź nieni i dojedziemy na pię tro 3, na któ re nam odpowiedzą , o godzinie 12 usuwamy rezerwację.
W zwią zku z tym zaczynamy mieć ż al, ż e sami nam powiedzieli, ż e odprawa był a przed 14, a jedliś my z dwiema rodzinami z dzieć mi, był y wypadki na drodze, straszne korki. Na to odpowiedziano, mó wią , ok, jest jeszcze 4-osobowy, ale już nie ma 3-osobowego, spó jrz gdzie indziej. Oburzenia nie był o granic, jesteś my z dzieć mi i nie bę dziemy niczego szukać , zarezerwowaliś my i nic nas nie interesuje. Odpowiedź brzmiał a: o tak, nadal jest 3-osobowy, czekamy na Ciebie. Có ż , przyjechaliś my i tu jest kontynuacja, mó wią nam, ż e pokó j nie jest 4-osobowy, ale 2-osobowy i za dwoje dzieci 10 lat i 4 lata trzeba zapł acić.100 hrywien, a oni w ogó le nie mamy pokoi 4-osobowych, ale za 3-osobowe molo trzeba zapł acić.100 hrywien za dziecko w wieku 3 lat. Gdy zobaczyli, ż e nie atakują gł upcó w i po silnym skandalu, mimo wszystko dali nam 4-osobową (naprawdę ) i 3-osobową bez dopł at dla dzieci za taką samą kwotę jak umó wiona. ALE!! ! Obsł uga ALLA I ZHANNA jest po prostu prostacka i niegrzeczna!

Rozmawiali z nami o WAS, Ż E MÓ WIĄ , Ż E PRZYJECHAMY ZA DARMO, BY RELAKSOWAĆ SIĘ , GDZIE OGÓ LNIE PRZYBYLIŚ MY I KIM JESTEŚ MY, KIJÓ W LUDZIE PRZYBYLI W DUŻ YCH LICZBACH. Madame powiedział a nam, ż e ogó lnie moż emy powiedzieć , ż e nie dzwonił eś do nas i niczego nie rezerwował eś , nie moż esz tego udowodnić . Ale po tym, jak powiedzieliś my, ż e wszystkie nasze rozmowy są pisane automatycznie, przestraszyli się ! Gdy poruszyliś my kwestię ś niadania, okazał o się , ż e po prostu nas okł amali, nie byli w cenie i nie mają wł asnej stoł ó wki. Jedliś my w kawiarni Galina, muszę powiedzieć , ż e tam gotują bardzo smacznie, wszystko jest domowe i ś wietne nastawienie. W trakcie odpoczynku pojawił o się o wiele wię cej ró ż nych momentó w, dwa dni pó ź niej, gdy poproszono nas o zmianę rę cznikó w (któ re, nawiasem mó wią c, był y obrzydliwe, syntetyczne, w ogó le nie wchł aniał y wilgoci), powiedziano nam, ż e rę czniki są zmieniana co 7 dni, kiedy został a poproszona, a w domu zmienia też rę czniki raz w tygodniu, oczywiś cie zgodził a się na zmianę naszych rę cznikó w.
O 22 zamknę li gł ó wne wejś cie i jedyną drogą do morza był o tylne wejś cie i ominię cie hotelu z boku. Na balkonie nie był o stoł u, tylko dwa plastikowe krzesł a i wyję liś my stolik nocny na kolację . O wpó ł do dziesią tej wieczorem Alla zapukał a do naszych drzwi i zaż ą dał a wniesienia stolika nocnego do pokoju, mó wią c, ż e psujemy ich wł asnoś ć . Sprawdź liczby! Po wymeldowaniu powiedziano nam, ż e pozostali goś cie sami wyjmują ś mieci z pokoju. Pokó j z widokiem na podwó rze z obrzydliwym widokiem, wyposaż ony w wentylator, cią gle silny hał as przejeż dż ają cych bardzo blisko pocią gó w, dziecko obudził o się i pł akał o. Pokó j z widokiem na morze miał ró wnież wentylator. Woda jest dostarczana szarpnię ciami, potem wrzą cą , potem zimną . MOŻ E ZAMKNĄ Ć TWOJE OCZY NA TE CHWILE, ALE ZŁ E NASTAWIENIE I OSZUSTWA PERSONELI NIE MUSZĄ BYĆ UBALIWE I OBURZONE!!!!
Aby wię c wakacje był y dla Ciebie przyjemnoś cią , poproś o wszystkie pisemne potwierdzenia rezerwacji i ceny na papierze oraz domagaj się gwarancji, ż e numer ten został Ci przydzielony i jest dla Ciebie zachowany. Sprawdź opinie o hotelach. Ż yczę wszystkim przyjemnych i relaksują cych wakacji!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał