Złe wszystko jest złe

Pisemny: 13 lipiec 2016
Czas podróży: 25 — 28 czerwiec 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Dzień dobry. Chcę opowiedzieć swoją historię . Od razu powiem, ż e nie byliś my w Edenie, a oto dlaczego:
W czerwcu 2016 r. był o wiele dni wolnych i wraz z rodziną postanowiliś my pojechać nad morze na wypoczynek. Wybraliś my hotel z basenem dla dziecka w wieku roku i 10 miesię cy. Wś ró d wielu opcji zatrzymaliś my się w Hotelu Edem. Po zadzwonieniu pod wskazany na stronie numer, okreś lił em szczegó ł y (cena, warunki, dostę pnoś ć ), poprosił em o rezerwację pokoju na 4 dni: od 25.06. do 28.06. W tym samym czasie zapytał em przedstawiciela administracji Siergieja, czy potrzebna jest zaliczka? ! Powiedział nie.
25.06. 2016 wcześ nie rano opuś ciliś my Kijó w i pojechaliś my do Odessy. Po drodze był o wiele wypadkó w i korkó w. Był o też duż o samochodó w w kierunku morza i postanowił em zadzwonić do Edenu i wyjaś nić , kim bę dziemy. Ten sam Siergiej odebrał telefon. Szukał naszej rezerwacji przez dł ugi czas i NIE ZNALEŹ Ł!!! ! ! Zaoferowano inny pokó j droż szy za 200 UAH. na jeden dzień , a potem gdzieś się przenieś ć do innego pokoju. Zarezerwowaliś my za 1350/dzień .

Sprzeciwił em się , ż e ta sytuacja powstał a z jego winy i jesteś my gotowi zameldować się w innym pokoju w cenie pokoju, któ ry zarezerwowaliś my, ale nam odmó wił . Potem obiecał porozmawiać z zarzą dem i oddzwonić za 10 minut. Ale nigdy nie oddzwonił .
Dlatego nie polecam kontaktowania się z tym hotelem, w przeciwnym razie ryzykujesz zrujnowanie wakacji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał