Cena nie odpowiada jakości!

Pisemny: 20 sierpień 2019
Czas podróży: 10 — 20 sierpień 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 2.0
Hotel cią gnie na 2, zamiast deklarowanych 4. WI-FI jest przerywany. Pokoje sprzą tane są dopiero po dł ugich rozmowach z administratorem. Poziom czyszczenia 2 z 10. Basen jest rzadko sprzą tany. Klimatyzacja w pokoju dział a ró wnież z przerwami. Po prostu nie ma czym oddychać . Menedż er w ogó le nie wie, jak komunikować się z klientami. Informacje nie są podane w cał oś ci. Obsł uga jest powolna, stosunek do klienta nietaktowny i lekceważ ą cy. Usł uga praktycznie nie istnieje. Jedzenie jest monotonne i bez smaku. Leczenie owadó w nie jest wykonywane. Hotel w ogó le nie odpowiada zadeklarowanej cenie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał