Nie polecam - lepiej znajdź inne miejsce na pobyt?

Pisemny: 31 lipiec 2017
Czas podróży: 20 — 29 lipiec 2017
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
To wł aś nie w Departamencie Admiralicji po raz pierwszy odczuł em znaczenie sł owa „Ż ydzi”. Z taką usł ugą sam nie wró cę do tego hotelu i nie polecę go znajomym.
Zarezerwowaliś my pokó j od 20 do 30 lipca, zapł aciliś my za 1 dzień i ruszyliś my w drogę . Po drodze wyszł y na jaw pewne okolicznoś ci, przez któ re musieliś my wyjechać.1 dzień wcześ niej. Postanowiliś my poinformować o tym od razu, aby hotel mó gł wcześ niej sprawdzić pokó j od 29.
Po przybyciu do hotelu okazał o się , ż e samochó d nie zostanie wpuszczony na terytorium, dopó ki nie zostanie wydana ugoda. Mó j mą ż zmuszony był staną ć pod bramą w wą skiej uliczce, blokują c przejś cie dla pieszych i innych samochodó w… Poszł am się zadomowić z dzieckiem.

Kiedy powiedział em, ż e bę dziemy o 1 dzień mniej, administrator powiedział , ż e nie da się skró cić okresu i ż e pł acimy za wszystkie 10 dni i wyjeż dż amy lub nie, jak chcemy. Oczywiś cie rozumiem, ż e jest to niedogodnoś ć dla hotelu, ale w koń cu ostrzegał am 9 dni wcześ niej pokó j na pewno nie bę dzie pusty w szczycie sezonu, a nawet w weekend, a poza tym takie sytuacje z turystami najprawdopodobniej zdarzają się doś ć czę sto w zwią zku z tym konto musi mieć instrukcje od administracji. Na wszystkie moje argumenty zarzą dca wyją ł pienią dze i powiedział , ż e moż emy pojechać i poszukać innego mieszkania. Oczywiś cie z 3 letnim dzieckiem, po dł ugiej podró ż y postanowiliś my zostać i zapł acić pó ł dnia, któ rego nie przeż yjemy.
W dniu naszego wymeldowania okazał o się , ż e podali nasz numer innym osobom, któ re przyjechał y rano (powiedziano im, ż e pokó j bę dzie wolny) i osoby z drogi czekał y okoł o 4 godzin na nasz wyjazd .
Kiedy podszedł em do administratora i powiedział em mu, ż e nie był oby sprawiedliwie zwracać nam pienię dzy za pó ł dnia, ponieważ hotel nie ponió sł ż adnych strat, administrator odpowiedział kategorycznie przeczą co. Powiedział em, ż e nigdy nie widział em takiej chciwoś ci i raczej nie wró cę w to miejsce i polecę znajomym. Jego odpowiedź brzmiał a: „i dzię ki Bogu! ”.
Tak wię c drodzy turyś ci, jeś li szanujecie siebie i nie chcecie wydawać pienię dzy na powię kszanie bogactwa nienasyconej administracji „Admirał a”, polecam wybrać inne miejsce na nocleg.
Có ż , teraz obiektywne komentarze na temat „Admirał a”, jeś li ktoś jeszcze zdecyduje się tam pojechać .
Plusy:
1. Dobra lokalizacja, blisko morza, blisko sklepy, markety, kawiarnie, atrakcje.
2. Ł adna szeroka plaż a, czyste morze.
3. Dobra jadalnia w rozsą dnych cenach. Jedzenie jest doś ć smaczne i urozmaicone, jedli zaró wno doroś li, jak i dzieci, nikt nie miał ż adnych zaburzeń .
4. Sprzą tanie w pokoju na ż yczenie.
Minusy:
1. Stare meble, strasznie skrzypią ce ł ó ż ka, dawno nieremontowane.
2. W pokoju nie ma czajnika.
3. Odpł ywy w zlewie i prysznicu wydzielają zapach ś ciekó w, któ ry nasila się w nocy.
4. Parking jest pł atny osobno za 25 UAH, a wię kszoś ć samochodó w stawiana jest na innej bazie tj. pojazd jest poza zasię giem wzroku.
5. Bardzo sł abe wi-fi.

6. Brudne koce. Nie korzystaliś my, a nasi są siedzi poprosili ich o pranie 1 koca dziennie, aby przykryć dziecko, i odmó wiono.
7. Wś ró d wczasowiczó w krą ż ył y plotki, ż e w jadalni regularnie oszukują za 10-20 hrywien. Sami się nie natknę liś my, nie sprawdzam za każ dym razem kontroli, przekazuję to z tego, co wielokrotnie sł yszał em.
Wszystkim turystom ż yczę udanych wakacji!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał