pokoje nie odpowiadają standardom

Pisemny: 8 październik 2017
Czas podróży: 7 — 8 październik 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Bardzo pię kny i zadbany teren, jedzenie przepyszne.
Ale pokoje hotelowe został y nieprzyjemnie uderzone, zamieszkaliś my w apartamencie.
Wszelkie oznaki luksusu: brak lodó wki, aktualna instalacja wodno-kanalizacyjna, opadają ce klamki, bardzo gł oś na klimatyzacja.
Cał kowity brak izolacji akustycznej Poczucie, ż e jesteś z są siadami w tym samym pomieszczeniu.
Pomimo tego, ż e hotel był zaję ty przez maksymalnie 20 procent i ostrzegaliś my administratora, ż e ​ ​ chcemy odpoczą ć w spokoju, BARDZO gł oś na firma zamieszkał a w są siednim pokoju.
W nocy administrator zareagował na naszą skargę niegrzecznie.
Nigdy wię cej stó p do ciebie.
Nie polecamy nikomu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał