Nierówni goście

Pisemny: 26 czerwiec 2017
Czas podróży: 24 — 25 czerwiec 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 7.0
Pię kne pokoje i pyszne jedzenie. To wszystko! Resztę zepsuł już na począ tku nieprzyjazny administrator, któ ry groź nie oznajmił , ż e przybyliś my wcześ niej niż w czasie odprawy i wł aś ciwie nie powinno nas nawet wpuszczać na teren !! ! i nikt nie był zainteresowany tym, ż e jesteś my z innego regionu i a priori nie dał o się obliczyć dokł adnej godziny przyjazdu ze wzglę du na zatł oczenie trasy i jej stan. Co wię cej: okazał o się , ż e w tym dniu taras restauracji był wynaję ty na przyję cie urodzinowe (administrator nie zadał sobie trudu, aby uprzedzić o tym cudownym wydarzeniu telefonicznie), wię c leż ą c przy basenie musieliś my nasł uchiwać przez pó ł godziny. dzień na ustawienie sprzę tu, sprawdzenie muzyki, mikrofonó w. Poza tym prawie wszyscy kelnerzy byli tam skoncentrowani i trzeba był o szukać kogoś , kto zamó wił posił ek. Oczywiś cie podczas uroczystoś ci (trwają cej od czwartej po poł udniu do wpó ł do drugiej) mimowolnie sł uchaliś my toastó w, bzdur toastmastera i pijackiej dyskoteki, co wcale nie był o czę ś cią naszego planu CICHEGO wypoczynku. Przy takim nastawieniu do goś ci hotelu nie był o ochoty zostawać nastę pnego dnia, a nawet wracać ponownie
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał