Związek jest okropny

Pisemny: 16 październik 2016
Czas podróży: 14 — 15 październik 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Infrastruktura: 2.0
Dwó ch administratoró w: Irina i Anatolij.
W hotelu jest zimno, ogrzewanie nie jest wł ą czone. Irina obiecał a nam, ż e bę dzie moż na się rozgrzać klimatyzacją . Przybywają c z bó jką , odzyskują c pilota od klimatyzatora stwierdzili, ż e dział a on tylko na chł odzenie, w jednym kierunku O_O.
Dla nich nie istnieje poję cie „klient” i „aby był o ci wygodnie”. Jeś li powiesz, ż e Irina obiecał a jedno, a Anatolij co innego, sł yszymy od tych ostatnich nieadekwatne i gł upie dowcipy: „Nie mam poję cia, co ci obiecał a Irina! Moż e obiecał a cię poś lubić? ”
Najniż sza ocena za to, ż e nie traktuje swoich klientó w jak ludzi. Aby mó wił tym samym tonem, co opisał em powyż ej, jest w porzą dku, to nie jest niegrzeczne. Nie widzi też zwią zku mię dzy przepł ywem ludzi, któ rzy przynoszą mu pienią dze, a jego osobistym samopoczuciem!
Lepiej przepł acić dodatkową setkę , zmierzy się z taką postawą .
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał