hotel jest wygodny, nowoczesny, ale personel jest nieprzyjazny, a problem z restauracją?

Pisemny: 29 wrzesień 2014
Czas podróży: 27 — 28 wrzesień 2014
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 4.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 5.0
hotel - dobry, gustownie urzą dzony, komfortowy pokó j (mieszkał em w pokoju deluxe) drobne ż yczenia (mam mał e doś wiadczenie, wię c pracuję w biurze podró ż y) - bardzo poż ą dany w pokoju kosz na ś mieci, ł awka na bagaż , ró wnież w korytarzu są haczyki na okrycia wierzchnie i przestawiam lustro na korytarz, jak jest przy balkonie jakoś...nie na miejscu, jeszcze wygodniej w pokoju (moim zdaniem nie stolik, ale peł noprawny, abyś my mogli popracować przy komputerze. Pocią gi nam nie przeszkadzał y, chociaż sł yszalnoś ć był a naprawdę dobra , goś cie restauracji zrobili wię cej hał asu. Ale po raz kolejny do hotelu ż adnych skarg, wszystko jest bardzo dobre, jak w domu. Obsł uga i restauracja zepsuł y cał e poczucie reszty : ( Recepcja nie jest przyjazna, nie kompetentna, mał o towarzyska mł oda dama. Powiedział a, ż e ​ ​ nie uwzglę dniamy ś niadania, poprawił em ją , powiedział a, o nie, masz kontynentalne, moż esz zamó wić w każ dej chwili. w tym jedzenie się skoń czył o. Po zakwaterowaniu zeszliś my do restauracji na obiad, jest wesele, muzyka, krzyki, hał as. Wszystko jest zarezerwowane na tarasie (nie myś leli o swoich goś ciach w hotelu - a hotel był w 100% peł ny). Zwolnili nas tak nieprzyjaź nie - "wszystko jest zaję te" - mó wią "wyjdź ". To po prostu nieprzyjemne, moż na był o nam zaproponować , aby powiedzieć , czy są dostę pne stoliki, czy ugotować chociaż trochę jedzenia na wynos, czy do pokoju, czy do hotelowej kawiarni (nie byliś my tam i nie wiem dlaczego na drugim pię trze są stoliki - ale są ). Rano o 11 chcieliś my zjeś ć ś niadanie, zeszliś my do restauracji, zajrzeliś my tam z widokiem, jakbyś my byli z innej planety, z takim niezadowolonym spojrzeniem „trzeba zamó wić wieczorem nasza restauracja jest Zamknię te. Ale okej, jako wyją tek zrobimy ci przysł ugę i coś dla ciebie ugotujemy, ale po prostu wybierz coś szybko ”Skoń czył o się : wypiliś my kawę (za opł atą ) i wyjechaliś my do innej instytucji. Bardzo nieprzyjemni, czuli się zbę dni, niechciani goś cie. Bardzo chciał em doradzić wł aś cicielowi, aby przestudiował praktykę organizowania posił kó w dla goś ci hotelowych, a przynajmniej organizowania ś niadania. Niech to bę dzie np. pł atny bufet, na drugim pię trze - pł atki, jajecznica, kawa, croissant. A co najważ niejsze, po przyjeź dzie administrator powinien podać kró tką informację o usł ugach.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU
  • Po prostu super!!!!
  • hotel jest wygodny, nowoczesny, ale personel jest nieprzyjazny, a problem z restauracją?

ZOBACZ TEŻ