Jakość usług ma tendencję do 0

Pisemny: 19 czerwiec 2021
Czas podróży: 18 — 21 czerwiec 2021
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Odpoczywam w hotelu już trzeci rok i prawdopodobnie dzię ki poprzednim administratorom udał o mi się nie zauważ yć poziomu czystoś ci i komfortu w pokojach. W tym roku to bardzo frustrują ce, ż e nie moż na napić się kawy na począ tku sió dmej u recepcjonistki Xeni… trzeba poczekać do 7:00. Chociaż w zeszł ym roku inna recepcjonistka mogł a robić kawę w każ dej chwili, gdy był a w pobliż u! I ta bezinteresowna postawa zwraca też uwagę na i tak już brudnoszary kolor czystych rę cznikó w w pokoju, na nadmierny zapach wybielacza w ł azience, na kolejkę w jadalni (bo kelner po prostu fizycznie nie ma czasu). To sprawia, ż e ​ ​ myś lisz o zmianie hotelu w przyszł ym roku, a szkoda. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał