Mijamy hotel.

Pisemny: 11 sierpień 2017
Czas podróży: 10 sierpień 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Moż esz znosić sovdep w pokojach. Ale przy zameldowaniu administrator „zapomniał ” poinformować , ż e w bazie w ogó le nie ma wody. Na pytanie „gdzie jest woda? ” Kł amał em, ż e mają awaryjne wył ą czenie w cał ym mieś cie i wieczorem bę dzie woda. Do wieczora woda się nie pojawił a, dzwonili do innych baz - po raz pierwszy usł yszeli o problemie z wodą w mieś cie. Pienią dze został y zwró cone tylko ze skandalem w podniesionym tonie i uż yciem wulgaryzmó w. Rada dla administratora: brak wody to bardzo poważ ny problem, w któ rym baza w ogó le nie powinna dział ać . Po prostu nie osiedlamy ludzi, ale tych, któ rym udał o się osiedlić - przepraszamy i z peł nym odszkodowaniem przenosimy się do innych baz. Przy takim podejś ciu do biznesu lepiej po prostu dostać normalną pracę i nie psuć ludziom urlopu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał