Pytanie o Ukraina

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
7219 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Kraje i miasta»
Czy warto ufać temu zasobowi, jeśli w Internecie roi się od reklam promujących hotele i biura podróży za pośrednictwem tego zasobu internetowego.
Dla denyushki tutaj są gotowi wyhodować zarówno pozytywne, jak i negatywne recenzje, wypełniając konkurenta. Wpisz w wyszukiwarkę, aby zamówić recenzję, a zobaczysz wiele ciekawych rzeczy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
12 subskrybenci  • spytał 2018-10-206 lat wstecz
Odpowiedzi  •  20
аватар admin
Po pierwsze, nie roi się.
Po drugie, od czasu do czasu otrzymujemy oferty od niektórych internetowych agencji wizerunkowych. Ale nie uczestniczymy w takich schematach. Nie dlatego, że jesteśmy tacy szczerzy. Ponieważ jesteśmy w biznesie. Nie da się zbudować udanego projektu według przedstawionego przez Ciebie modelu. I mamy udany projekt. Warto chociaż raz zapewnić komuś taką „usługę”, a biznes na zawsze zostanie zawieszony na haku szantażu. Tych. koszt takiej „usługi” powinien być porównywalny z kosztem całej witryny. Nikt nie jest gotów zapłacić tyle za recenzje na swoją korzyść.
Po trzecie, bardzo trudno jest to zrobić z pominięciem naszego umiaru. Anonimowość w Internecie jest dla amatorów iluzją.
Po czwarte, odpowiadamy na to pytanie publicznie. Gdyby było to dla nas „trudne”, po prostu usunęlibyśmy go i zablokowali IP osoby pytającej-aserującej.
аватар admin
Po piąte, prawo każdego do wiary lub nie do wiary w nasze zasoby. Zwykle ci, którzy nie są zadowoleni z naszej strony, to ci, którzy nie opublikowali fałszywej recenzji lub nie usunęli negatywnej recenzji na swój temat. Listy z prośbami lub groźbami przychodzą regularnie. Zabawne za wsparcie jednego z największych serwisów podróżniczych. Cytat z listu z dnia 19.10.18:
„Informacje prezentowane w Twojej witrynie przez fikcyjnych anonimowych autorów wyraźnie zawierają niewiarygodne, niezweryfikowane informacje oszczercze. Zgodnie z paragrafami… p… art. … podane informacje zawierają informacje niezgodne z rzeczywistością, dyskredytujące honor, godność i reputację biznesową naszej firmy.
W ten sposób umożliwiasz publikowanie i tym samym przyczyniasz się do rozpowszechniania celowo nieprawdziwych informacji, które dyskredytują naszą reputację, naruszają nasze prawa, a wszystko to wprowadza w błąd naszych prawdziwych klientów.
Zgodnie z art… mamy prawo domagać się odrzucenia informacji dyskredytujących nasz honor, godność lub reputację biznesową.
Za oszczerstwo, rozpowszechnianie świadomie nieprawdziwych zmyśleń, które hańbią inną osobę), zgodnie z ustawodawstwem kara jest przewidziana w postaci grzywny w wysokości ... lub pracy poprawczej do
аватар helena_fortuna
karelmir, tak, warto. Jak każdy.
Po prostu wszyscy ludzie są różni i piszą różne recenzje.
Gdzie chcesz iść?
аватар lazy_person
To tutaj teraz komentujemy i odpowiadamy na pytania, to jest tzw. "forum". Tutaj wielu odpowiada na pytania, dzieli się wrażeniami, udziela rad, rekomendacji. Jest to przydatne dla osób planujących podróż. Oczywiście wszystko trzeba czytać przez pryzmat swoich pomysłów.
аватар Olgaolga153
karelmir: "Wpisz w wyszukiwarkach, aby zamówić recenzję, a zobaczysz wiele ciekawych rzeczy."
Podniosłem go celowo. Nie widziałem niczego, co wskazywałoby na autentyczność Twoich wypowiedzi.
Próbowałem przeanalizować, gdzie i jak promowane są tutaj hotele czy biura podróży, ale też tego nie znalazłem. (umysł najwyraźniej nie wystarczał))))
аватар Oleksii64
karelmir: "Wpisz w wyszukiwarkach, aby zamówić recenzję, a zobaczysz wiele ciekawych rzeczy." i dlaczego to wpisałeś i zarejestrowałeś się jako specjalista dla tej jednej wiadomości? :)
аватар kazkova
Myślę, że niestandardowe recenzje są wszędzie, w tym w tym zasobach. Ale nie są trudne do odróżnienia od prawdziwych. Zwykle pozytywne recenzje na zamówienie są pisane w stylu narracyjnym, mają pełne logiczne zdania i akapity itp., czyli są pisane przez copywriterów, którym trudno wyrwać się z ich stylu. Nie zawierają żadnych czysto dokładnych drobnych szczegółów z imionami (na przykład „taki krótki animator Mahmemd”) itp. Po prostu zignoruj ​​takie recenzje i nie ufaj im.
Jeśli chodzi o prawdziwe recenzje, w końcu od prawdziwych użytkowników ludzie są różni, a niektórzy piszą negatywne recenzje o całym hotelu i stawiają dwójki z powodu jakichś bzdur, podczas gdy inni dobrze mówią o złych hotelach, ponieważ. i to im odpowiada.
Dlatego czytając recenzje, „wyłap” z nich tylko fakty (np. odległość do morza, ilość leżaków, wejście do morza itp.) i osądź sam. Nie przez emocje innych.
аватар lazy_person
kazkova
Zgadzam się z Tobą. Można to rozpoznać po stylu prezentacji. Ale to jest zwykle w opisach hoteli, nie tutaj, nie w tych dyskusjach. W opisach nowych hoteli jest wiele takich „zamówień”, gdzie pracownicy piszą do siebie…
Na „forum” (tutaj) odbywa się bezpośrednia rozmowa, czasem nawet gotują się namiętności...
аватар vasyusha
kazkova, nie zgadzam się z tym, że kompetentna prezentacja moich myśli wyraźnie wskazuje na „porządek”. Może osoba dobrze się uczyła w szkole? ;))))
A w recenzjach innych ludzi zwykle zwracam uwagę na te punkty, które mnie bezpośrednio interesują. A jeśli nie interesuje mnie animacja, to negatywna ocena hotelu z powodu jej braku raczej nie wpłynie na moją opinię przy wyborze tego hotelu.
I w tej kwestii ważne są też statystyki – jeśli na 20 negatywnych recenzji nagle pojawi się kategoryczne stwierdzenie, że dana osoba nigdy w życiu nie widziała lepszego hotelu, to najprawdopodobniej też go zignoruję.
аватар kazkova
wasiusza,
„Właściwa prezentacja myśli” i „niestandardowe” recenzje różnią się stylem. Przeczytaj przynajmniej moje)) Są piśmienne, a jednocześnie nie są wykonane na zamówienie, ale prawdziwe.
A te niestandardowe są więc zauważalne, ponieważ są pisane przez pensowe copywriterki, dla których nie ma wystarczającej inteligencji, aby wyglądały jak rzeczywistość)).
аватар karelmir
"""Zazwyczaj niezadowoleni z naszej strony są ci, którzy nie opublikowali fałszywej recenzji lub nie usunęli negatywnej recenzji na swój temat"""
Daleko od głębokiego! Czy można być niezadowolony ze sprawiedliwości? Nieopublikowana fałszywa recenzja jest uczciwa, prawdziwa negatywna recenzja jest uczciwa. Dlatego nie może być tutaj niezadowolenia w stosunku do Ciebie. Chyba że w jakiś sposób do siebie. Inną sprawą jest to, że fałszywa negatywna recenzja jest pisana do Ciebie przez przedstawicieli tych, przeciwko którym jest napisana, abyś podał osobę, która ją napisała i pozwoliła tej osobie na przedstawienie jakiegoś potwierdzenia (umowy). Sprawiedliwy? Albo po co ci się tym przejmować, tu cię nie zniesławiają, tu jesteś bogiem i sędzią, robisz co chcesz
аватар Olgaolga153
karelmir___ Drogi człowieku, kim sam jesteś? Z twoich niespójnych wniosków bardzo trudno jest cokolwiek zrozumieć. Brzmi dla mnie jak zwykły troll.
аватар karelmir
Tak odpowiedział lokalny moderator, ze zrozumieniem wyraźnie nie wyższym niż poziom szkolny. Tak tutaj pracują!
аватар admin
Oto powód.
karelmir jest reprezentantem tematu działalności turystycznej, o którym na naszej stronie internetowej napisano negatywną recenzję.
Tych. Stwierdzenie „w Internecie roi się od reklam promujących hotele i biura podróży za pośrednictwem tego zasobu internetowego” jest czystą fałszywą. Co drastycznie obniża stopień zaufania do pozostałych ocen i stwierdzeń karelmira.
Reszta to twierdzenie, że nie usuwamy negatywnej recenzji, którą przedstawiciel hotelu lub firmy uważa za fałszywą. Wszystkie inne twierdzenia są, że tak powiem, atakiem psychologicznym.
Niestety to zachowanie zwiększa prawdopodobieństwo, że ta recenzja jest nadal prawdziwa.
Ponieważ te podmioty, które są pewne, że recenzja jest nieprawdziwa lub nieuczciwa, współpracują z nimi – komunikują się z autorem i z nami. Ci, którzy nie są pewni, grożą nam lub próbują oskarżyć nas o wszystkie poważne rzeczy (jak w tym przypadku).
Możliwe są działania antykonkurencyjne na naszej stronie internetowej. Ale tylko nieliczne i niezwykle rzadkie. Jak poprawnie napisano powyżej, łatwo je obliczyć nawet z tekstu. Nie wspominając o innych wskazówkach, jakie mamy na temat źródła recenzji.
аватар admin
Ponieważ pracujemy w branży prawniczej, mamy specjalną procedurę weryfikacji opinii. Dlatego jest propozycja dla tej sprawy. karelmir oficjalnie przedstawia się i podaje link do negatywnej opinii, którą był tak podekscytowany. I zaczniemy z nim pracować. Ale jeśli okaże się, że to prawda, to nie dokładaj tego – przekonają się o tym nie tylko ci, którzy zajrzą do informacji na ten temat działalności turystycznej.
To będzie nasza rekompensata za niesłuszne oskarżenia.
аватар lazy_person
Admin,
Dowolna recenzja: „pozytywna”, „negatywna”, a nawet „fałszywa” – jest recenzją konkretnej osoby, nawet jeśli pochodzi z konkurencyjnej firmy. Cóż, „fałszywe”… i co z tego? W przypadku każdego hotelu, kurortu jest wiele informacji, wiele recenzji, które dają pełny obraz problemu. Musisz umieć czytać i rozumieć to, co czytasz, przechodząc przez pryzmat swoich pomysłów. Każda recenzja ma prawo istnieć.
Szkoda, że ​​witryna ograniczyła prawo do poprawienia Twojej recenzji lub odpowiedzi. Wszędzie we wszystkich sieciach pod warunkiem „edycji”… nie.
аватар annanom
A kto powiedział, że sam hotel nie może wtedy zauważyć samej recenzji? Nie oznacza to, że taka historia została zamówiona od razu! Swoją drogą, moim zdaniem komentarze nie obfitują w oceny z hoteli, a jedynie recenzje czytelników, więc mogę zasugerować, że zasób jest bardziej dla ludzi niż dla nie-ludzi (botów) lub kto powie, że ja” Mylę się z powodu mojej naiwności, co?!
PS Cholera, jak niewygodnie pisać na komórce w trolejbusie!!!
аватар admin
Oczywiste jest, że recenzje są pisane przez prawdziwych ludzi. Pytanie brzmi, jaką mają motywację i na ile są adekwatni w swoich ocenach.
Na przykład karelmir. Czy jego ocena prawdy ma prawo wpływać na nasz wizerunek?
Dlatego nie publikujemy wszystkich recenzji.
Pojawiają się antykonkurencyjne recenzje – piszą wdzięczni sąsiedzi. Są o sobie entuzjastyczne recenzje.
Istnieją recenzje z niewystarczającymi ocenami. Nieadekwatne nawet w stosunku do tego, co napisano w recenzji.
Zabawny przypadek. Zamieściliśmy bardzo negatywną opinię o hotelu. Wszystko jest złe, a nawet biżuteria została skradziona z walizki. Dwa dni później przychodzi list od autorki (dziewczyny), w którym prosi o usunięcie recenzji, ponieważ znalazła tę biżuterię w innym miejscu. Usunięto opinię. A dziewczyna publikuje nową recenzję, bardzo pozytywną. Następnie wprowadziliśmy kolejny parametr do sprawdzania recenzji.
Na pytania o możliwość redagowania recenzji i odpowiedzi. To jest świadome ograniczenie. Tutaj możesz edytować historie, posty na forum i komentarze do recenzji.
аватар annanom
Teraz wszystko jasne, dzięki!
аватар yanina.lyashchuk
Dwukrotnie zadawałam pytania o hotele, którymi byłam zainteresowana, z odpowiedzi byłam bardzo zadowolona, ​​w efekcie do pierwszego nie przyleciałam, ale otrzymałam więcej niż przydatne informacje o drugim.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Ukraina
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
Ukraina
Arabat strzałka Berdiańsk Boryspol Charków Chmilnik Czernihów Dniepr Donieck Gribówka Kamieniec Podolski Kijów Kirillovka Koblevo Lazur Lwów Mirgorod Morszyn Odessa Primorsk Satanow Schodnica Siergiejewka Skadowsk Światogorsk Szack Truskawiec Uman Zatoka Żelazny port
już
ZEA
już