Pytanie o Ukraina

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
7219 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
ANEX TOUR--- CZY MASZ SUMIENIE???
Wycieczka Anex nieustannie kradnie dni od turystów. Jeśli lot ma być z Moskwy rano, to jest przenoszony na wieczór i odwrotnie - jeśli lot do Moskwy jest wieczorem, turyści są wyrzucani z hotelu wcześnie rano. Nigdy nie korzystałbym z tej firmy, ale są dobre hotele, które działają tylko z wycieczkami po aneksach. Pilot samolotu wyjaśnił, że w trasie Anex oszustwo wynosi 80%
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
7 subskrybenci  • spytał 2013-04-2511 lat wstecz
Odpowiedzi  •  14
аватар Alla__
Pytanie retoryczne
Nie sądzę, aby przedstawiciele firmy turystycznej Anex ci tutaj odpowiadali
I miałem pytanie - gdzie pilot samolotu udzielił ci wyjaśnień?
аватар dimdimysh
Wycieczki są traktowane jako noclegi nocowali Państwo w hotelu. Dodatkowo, jeśli napiszecie reklamację do Anex, odpowiedzą, że nie odpowiadają za harmonogram czarterów
аватар sent2008
„Pilot samolotu wyjaśnił, że w trasie Anex oszustwo wynosi 80%”.
Regularnie latając samolotami, byłem pewien, że piloci latają samolotami, ale okazuje się, że zajmują się raportami statystycznymi i przekazują otrzymane informacje ludności, proszę, Michalicz!
Najważniejsze sugestie:
1) wykonywać regularne loty;
2) określić loty – cena emisji wynosi 50 euro za osobę/lot;
3) nie korzystaj z usług serwisu, który Ci nie odpowiada.
аватар Marina0709
I zgadzam się z tobą. 2 lata temu znaleźliśmy się w tej samej sytuacji, kiedy przyjechaliśmy do hotelu w godzinach 23-50, a data została w pełni zaliczona. Więc potem nigdy nie poszli z Anex z zasady. I oszukują w biurach podróży. W Rostowie bilety do Turcji kupuję tylko w „Różowym Słoniu”, bo. w „Sputniku” itp. zwodzić. Kupiliśmy wczesną rezerwację w zeszłym roku i wszystkie nasze loty były zgodnie z życzeniem, różnica około 20-40 minut, a jak nam powiedziano w agencji, czas odlotu na cały sezon był zmieniany około 5-10 razy na cały sezon. poranne godziny rozmów zmieniały się co sekundę. Wniosek szukaj uczciwego sprzedawcy.
аватар Pachok
Nic nie zależy od sprzedawcy, tylko od operatora.
аватар dimdimysh
Marina, nie rozumiesz różnicy między TA, gdzie kupujesz wycieczki, a TO, które tworzy produkt turystyczny na sprzedaż, więc Twój Słoń nie ma z tym nic wspólnego.
аватар orbittours.ru
loty pakietowe są czarterowe i operator może je zmienić w zależności od sytuacji.
wszyscy OT uważają odpoczynek za noce, a nie dni pobytu. czasami przyjazd o 22 i wyjazd o 6 rano i to się liczy. przy rezerwacji w agencji możesz wstępnie określić godzinę wyjazdu (niestety może się to zmienić, jest to czarter i kupując bilet subskrybujesz ten)
аватар Marina0709
Właśnie zrozumiałem różnicę. Z jakiegoś powodu nikt nie zmienia odlotów „Słonia”, ale czy to się zmienia dla innych, czy jest to ich przywilej? Ja sam wybrałem - wyjazdy powstawały podczas wczesnej rezerwacji i po 5 miesiącach były tylko pojedyncze przesiadki, a w innych biurach podróży prawie 90%. Dlatego uważam, że piloci również mają co najmniej półroczny rozkład lotów. Z wyjątkiem nagłych wypadków pogodowych.
аватар Pachok
Nie od „Słonia”, ale od operatora, którego wycieczki ci sprzedaje.
аватар Mascot71
Pegaz nie jest lepszy...
аватар orbittours.ru
Marina0709 właśnie miałeś szczęście ze słoniem, a więc czarter jest dla niego i czarter, że nikt ci niczego nie może zagwarantować.
аватар nesnew
Mascot71, każdy taki jest, ale ktoś jest mniej - ktoś jest więcej.
W uczciwości należy rozważyć kombinację:
TO-czarter, ale ponieważ TO realizuje czartery, jest to szczególnie widoczne w NIE megamiastach :)), to TO jest za to odpowiedzialne.
аватар Mascot71
Jeśli chodzi o Pegasusa, Nordwind jest ich córką iw takiej sytuacji obwinianie karty jest śmieszne. Ukradli mi dzień przed rokiem. Swoją drogą tutaj wyśmiewali się z pojazdu, mówią, jaki to pilot, który komunikuje się z pasażerami i tak przy lądowaniu w Antalyi pilot wyszedł do pasażerów i przeprosił w imieniu Nordwinda i Pegasusa za 6 godzinne opóźnienie w Domodiedowie, choć wcale nie było łatwiej i nie zwrócili pieniędzy, przybyli do hotelu o 23.30 w nocy, wygląda na to, że jest, ale dzień został przeniesiony, to samo zostało przeniesione z powrotem od 16 do 6
аватар nesnew
Mascot71, Transfery zawsze mnie brzydziły.
Z pamięci żegnamy miłych znajomych z hotelu, mają wyjazd ~13 dni, na 01-00 w nocy. Przyjdź z przyjęciem! (nie przewodnicy, ale pracownicy hotelu) i zgłaszają, że otrzymali informację o transferze i wyjeździe od nich na 03-30 w nocy. Na początku ludzie byli w osłupieniu, a potem pobiegli po rzeczy ... Niedobrze, jakoś ...
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Ukraina
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
Ukraina
Arabat strzałka Berdiańsk Boryspol Charków Chmilnik Czernihów Dniepr Donieck Gribówka Kamieniec Podolski Kijów Kirillovka Koblevo Lazur Lwów Mirgorod Morszyn Odessa Primorsk Satanow Schodnica Siergiejewka Skadowsk Światogorsk Szack Truskawiec Uman Zatoka Żelazny port
już
ZEA
już