Obrzydliwy hotel.Nie polecam nikomu!!!

Pisemny: 5 wrzesień 2018
Czas podróży: 28 sierpień — 10 wrzesień 2018
2 sierpnia zadzwonił em do hotelu z listą pytań . Chcieli pokó j z widokiem na morze, powiedzieli, ż e bę dzie dokł adnie tak, zamieszkali w pokoju naroż nym: 30% morza, 70% budowy są siedniego hotelu. Nawiasem mó wią c, w pobliskim hotelu (pierwotnie chcieli tam pojechać ) ostrzegli, ż e mają plac budowy, ale okazał o się , ż e jest daleko od ich budynku, ale pod oknami Perliny, chociaż administrator Perliny nie ostrzegaj o tym. Zarezerwował em ł ó ż eczko dziecię ce podczas rezerwacji. bo w hotelu jest ich tylko 3. W przeddzień wyjazdu oddzwoniliś my, ale okazał o się , ż e nie ma rezerwacji na ł ó ż eczko! Ale oni to zał oż yli. Obiecał czajnik, przyjechał - bez czajnika. Jest ich tylko 5, zdemontowanych. W pokoju jest maleń ka szafka, od drzwi któ rej do ś rodka wisi plomba, nie ma gdzie schować rzeczy. Pod prysznicem nie ma pó ł ek, 2 haczyki i tyle. Drzwi w kabinie nie zamykają się , odpł yw był zatkany. Szampon i ż el pod prysznic rozdawane są co trzy dni, kiedy odbywa się generalne sprzą tanie + zmiana poś cieli i rę cznikó w. Ale trzeciego dnia pobytu wytarli podł ogę i to wszystko! Powiedział em administratorowi, ale pokojó wka się zmienił a. Pokoje nie są dobrze sprzą tane? . Podwó jne ł ó ż ko to dwa ł ó ż ka, któ re są zsunię te ze sobą , dwa materace, któ re stale się od siebie oddalają , w efekcie ktoś ś pi w tej dziurze mię dzy nimi. Przy rezerwacji pokoju na nasze daty powiedziano nam, ż e ś niadanie jest wliczone w cenę ! ! ! Jeden dzień był wliczony, potem wszystko - ś niadania są pł atne. Wyjaś nili, ż e to już koniec sezonu, a ceny już są niskie. Po co kł amać i obiecywać coś , czego tak naprawdę nie ma? ! W są siednim hotelu pokó j z widokiem na morze i ś niadanie w formie bufetu w tych samych terminach to 50 UAH (! ) Droż szy niż ten, w któ rym mieszkamy w "Perł ynie" (1150 UAH). Powiedzieli też , ż e restauracja w "Perlinie" ma menu dla dzieci. Kelnerki mó wią , ż e go tam nie ma, jest administrator. Podane ceny są cenami restauracji, obsł uga to jadalnia, kelnerki nie radzą sobie z minimalną liczbą osó b - herbatę przesł uchiwano po raz trzeci, chleb przyniesiono po skoń czonym posił ku. Obsł uga jest nieprzyjazna, nikt się nie wita, ale niechę tnie odpowiadają : „Drasite”. Ostatnia sł omka - 4 dni przed wyjazdem zaczę ł o padać , pokó j był zalany - woda wyciekał a z progu balkonu, spł ywał a pod ł ó ż eczko, zamoczył a się torba z rzeczami (nie ma ich gdzie wł oż yć ), kierownik przyszli i w chamskiej formie powiedzieli, ż e albo myś my sobie wylali wodę , albo balkon nie był zamknię ty. Chcielibyś my wyjechać wcześ niej, ale odmawiają zwrotu pienię dzy. Zaproponowali przeprowadzkę do innego pokoju. Ale przy tak chamskim nastawieniu i kł amstwach trudno nazwać to odpoczynkiem! Jeś li wł aś ciciele hotelu choć trochę dą ż ą do osią gnię cia przyzwoitego poziomu, podejmijcie dział ania!! ! Panowie, nie marnuj pienię dzy! W sezonie za te ceny + dodatkowe jedzenie, droga i tak dalej moż na spokojnie wyjechać za granicę ! Lub do są siednich hoteli, któ re odpowiadają poziomowi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał