Obowiązkowa lektura dla każdego, kto planuje odwiedzić ten hotel!

Pisemny: 10 lipiec 2016
Czas podróży: 7 — 12 lipiec 2016
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Nigdy nie napisał em ż adnych recenzji, tk. Myś lał em, ż e napisali je ci, któ rzy mieli za duż o czasu. Teraz rozumiem, ż e piszą je tylko ci, któ rym albo bardzo się podobał o, albo byli bardzo zmę czeni i chcą o tym krzyczeć i każ demu, kto nie jest zbyt leniwy, powiedzieć , ż eby przeczytał recenzję do koń ca.
Odpoczywaliś my w Hotelu Perlina z 3-osobową rodziną w 2015 roku. Podobał o mi się to bardzo. A teraz nadszedł.2016 rok. Chciał em powtó rzyć .
Osobliwoś cią kupowania wakacji w tym roku był o to, ż e kierownictwo zdecydował o, ż e klient powinien natychmiast kupić zakwaterowanie w hotelu z 3 posił kami dziennie i nie mogł o być ż adnych opcji (jak nam powiedziano wiosną , kiedy dokonaliś my wczesnej rezerwacji). W sumie w cią gu 5 dni dostaliś my 1.850 UAH. Krę cone. Pomimo tego, ż e jedzenie został o zabrane tylko za 2. Có ż , myś lę , ż e to w porzą dku.... Wszystko ok. Wiem, ż e jedzenie jest tam dobre, a w 2015 roku kupowaliś my wszystkie jedzenie tylko od nich, wybierają c z menu.

Przybyliś my. Osiedlił się jak zwykle, szybko, bez zwł oki, oddał klucze do apartamentu z widokiem na morze i....Ż yczył em dobrego wypoczynku. Pytam: „Mamy 3 posił ki dziennie w cenie. Meldujemy się po godzinie 14:00. Dajesz nam obiad. Odpowiedź - teraz wyjaś nię.... a odpowiedź brzmi „nie”. Zadaję nastę pują ce pytanie: Czyli dasz nam wtedy obiad w dniu wyjazdu, odpowiedź jest taka, ż e ​ ​ musisz wyjś ć z hotelu o 12, a nasze kolacje zaczynają się o 13…. no có ż mogę powiedzieć . Jedzenie nie jest najważ niejszą rzeczą w ż yciu. Nie są dzę , ż ebym zepsuł a mi wakacje.
Natychmiast uderzył o mnie zdanie „Jest tu jeszcze jedna lub dwie pary takie jak ty”. Zapytał am. Co nas wyró ż nia. Okazuje się , ż e tak naprawdę nie chcieli kupować biletó w, bo. drogie i. . . kierownictwo odwoł ał o 3 posił ki dziennie i zostawił o tylko ś niadania, ż eby chociaż coś sprzedać.... Oczywiś cie postanowili nam o tym nie mó wić , ale już zapł aciliś my 100%.
Pokó j tak jak poprzednio (w zeszł ym roku mieszkaliś my w mieszkaniu na pię trze wyż ej) cieszy tylko swoim widokiem. Siedzą c na balkonie, jesteś tuż przy plaż y, któ ra w zasadzie urzeka i przekreś la wiele minusó w ze sprzą taniem. Podł oga jest zawsze brudna. Rę czniki i poś ciel moż na zmieniać codziennie, zwł aszcza ż e sł owo ł ó ż ko oznacza 3 prześ cieradł a.
Z minibarem też nie ma szczę ś cia. Nie ma go, choć w zeszł ym roku był o odwrotnie. Tak czy inaczej. Chodź my do sklepu. Wokó ł jest ich mnó stwo.
Obł oż enie hotelu nie przekracza 60%. Pytam w recepcji „dlaczego myś lisz? ” Odpowiedź jest zbyt droga. Z począ tku nie przywią zywał em do tych sł ó w tak doniosł ego znaczenia, któ re zaczę ł y się objawiać już drugiego dnia mojego odpoczynku.
Jadą c nad morze, nie chce się odmawiać sobie pię kna morza, morskiego powietrza… i z reguł y zawsze jedliś my na tarasie, któ ry był cał y ś nież nobiał y i pię kny, ozdobiony kwiatami (jest to rok 2015). Duż o zabawy.

Teraz mó wię dziewczynie do kelnera: proszę przykryj nam obiad na tarasie. Odpowiedź brzmi: nie wolno nam. Dyrektor mó wi, ż e kompleks powinien zjeś ć w jadalni. Okna jadalni wychodzą na wysoki pł ot - „pię kno”. I tak trzy razy dziennie. Z ż alem na pó ł byliś my dwukrotnie przykryci na tarasie, ale potem dziewczyny kelnerki został y zbesztane. Był o mi ich ż al. Personel się nie uś miecha, bo skarci go dyrektor...Jurijewna, któ ra cał y czas lata po terenie, sieją c strach na personelu, a czasem pali przy barze dla wł asnej przyjemnoś ci.
Z jedzenia najsmaczniejsza był a kawa i herbata, któ ra, jak się pó ź niej okazał o na torebce, pochodzi z samej Moskwy. Jakż e był em zakł opotany. Coś w ś rodku utknę ł o i umarł o. Gdzie przyszedł em? Po co? Czy któ ryś z czł onkó w ich rodziny sł uż y w ATO, umierają c za Ukrainę i chronią c go przed tymi, z któ rych przywoż ą mewy? Cyna. Musiał em czekać kolejne trzy dni odpoczynku, bo. pojechaliś my dalej nie do domu, ale do naszego ulubionego klubu Hudson, bliż ej cywilizacji i jakoś ci. Im bardziej zachodni, tym wię cej ludzi myś li o jakoś ci, obsł udze, kliencie.
Czasami, jeś li masz dobre wspomnienia, zostaw je sobie, nie pró buj ich powtarzać...
Hotel "Perlina" z obecnymi gospodarzami nikomu nie doradzi. Nie poczujesz się jak na wakacjach. Przybył eś i już musisz. Za pienią dze szukaj gdzie indziej. Znajdź duż o i na dł uż sze dni. Jedno mnie zawiodł o - chciał em powtó rzyć dobre wspomnienia. Ale tym razem nie był o to konieczne. Nie rozumieją , ż e klient ma zawsze rację .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał