Wiele pozytywów, ale personel przeważa nad nimi!

Pisemny: 29 może 2018
Czas podróży: 26 — 28 może 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 8.0
Kiedy przyjechaliś my (był a grupa 19 osó b), hotel wydawał się pię kny. Czysty basen, sauna, pię kne podwó rko, jest sił ownia. ALE na tym koń czy się zabawa. Pierwszą rzeczą , któ ra przykuł a moją uwagę , był o to, ż e w pokoju był y grudki kurzu, brudna ł azienka z prysznicem i martwe owady na parapecie! To nie wszystko! Najgorsze nastawienie personelu jest najwię kszym minusem. Zamek utkną ł w naszym pokoju i czasami moż na był o utkną ć w pokoju, administrator powiedział , ż e wszystko się uł oż y i nie trzeba się denerwować (powiedział a to podł ym tonem i spojrzał a strasznie na nas). To nie jest najgorsze, moż e czł owiek nie jest w nastroju. Przed ś niadaniem przypadkowo uderzam gł ową w lustro podczas mycia zę bó w. Tata nie miał nic przeciwko pł aceniu za stł uczone lustro. Zeszliś my na ś niadanie i nie tylko nie wyglą dał o to na 200 UAH (jajecznica i 4 plastry ogó rka), ale był o zimno. Tata podszedł , ż eby powiedzieć , ż e przypadkowo rozbiliś my lustro. I wtedy się zaczę ł o. Recepcjonistka zaczę ł a krzyczeć , powiedział a, ż e ​ ​ nie umiemy normalnie rozmawiać , niszczymy nieruchomoś ć (choć powiedzieliś my, ż e nie mamy nic przeciwko pł aceniu), nazwał a nas też STADO! Oczywiś cie rozumiem, ż e dana osoba moż e mieć pewne problemy, ALE nie ma prawa krzyczeć na klientó w! Ró wnież jedzenie! to nie wyglą da na 200 dolaró w. Jest miejsce na rozwó j! Dopó ki postawimy cztery. Mamy nadzieję , ż e nie przyjedziemy tu ponownie. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał