jestem za sprawiedliwością

Pisemny: 30 wrzesień 2018
Czas podróży: 18 — 19 sierpień 2018
Ś lub to jeden z najważ niejszych dni w ż yciu rodziny. Chcę , ż eby w tym dniu wszystko był o idealne, a wybó r restauracji ma najważ niejszą rolę . Piszę ten komentarz dla tych panien mł odych, któ re wcią ż nie mogą się zdecydować , a ci, któ rzy już zdecydowali i wybrali Sofievsky Posad, wiedzieli, jakie puł apki na nich czekają . Kiedyś takiej recenzji też potrzebował em, a restauracja publikuje na swojej stronie tylko pochwalne recenzje.
Zacznijmy od tego, ż e menedż erowie zmieniają cy się na zmiany są nieprofesjonalni. Wydaje się , ż e w ogó le się ze sobą nie komunikują i nie sł yszeli o czymś takim jak „przekazywanie spraw”. To, ż e ktoś ci obiecał lub jakie informacje przekazał , nie gwarantuje, ż e jutrzejszy kierownik potwierdzi. Problemy z tą restauracją był y na absolutnie wszystkich etapach przygotowań do wesela, a im wię cej pienię dzy na nią wnosiliś my, tym bardziej restauracja był a „bezczelna”.
Za pierwszym razem wpł aciliś my kaucję w wysokoś ci 6000 UAH i przy okazji omawialiś my menu. Kierownik Alla twierdził , ż e na osobę wystarczy 1 kg jedzenia. Koszt 1 goś cia w tym przypadku wynosił.1000 UAH. Ale już tydzień przed ś lubem, kiedy musieliś my wpł acić.100% zadatku, powiedział a, ż e ​ ​ to katastrofalnie mał e, a stoliki bę dą puste. Musiał em powię kszyć menu. A cena z 1000 UAH wzrosł a do 1400 UAH. A gdzie mieliś my iś ć ? Staliś my się zakł adnikami sytuacji, ponieważ już wcześ niej zapł aciliś my 50% zaliczki. Myś lę , ż e moż esz sobie wyobrazić , jak bardzo podniosł o to koszt bankietu, gdy był o 50 goś ci.

Drugi punkt dotyczył podwó jnych standardó w restauracji. Kiedy girlandy są dozwolone na jednym weselu, a na innym nie, na jednym moż na otworzyć drzwi najbliż ej fontanny, na innym nie, na jednym moż na wł ą czyć muzykę do 11, a na drugim do 9. I tak dalej . Oczywiś cie mó j ś lub należ ał do „tego drugiego”. Nawet jeś li obiecano to na pierwszych spotkaniach.
Trzecia chwila. Ceremonia wyjś cia. Nie jest dla mnie jasne, dlaczego za miejsce na ceremonię plenerową zapł aciliś my 2000 UAH. Obejrzał em kilkadziesią t restauracji przed Posadą i rozumiem, kiedy jest to kompleks z basenem, a opł ata za miejsce ceremonii wynika z tego, ż e tracą zarobki, nie wpuszczają c tam obcych. Ale co sprawia, ż e ​ ​ Posad pobiera za to opł atę ? Mał ostkowoś ć ? Jedynym „obsł ugą ” był o dostarczenie na uroczystoś ć.20 krzeseł , o któ rych restauracja zapomniał a wyją ć . I gdybym nie zapamię tał a ich przypadkowo przed przyjś ciem z sesji zdję ciowej i nie zapytał a mojego ś wiadka, nie został yby tak wyję te. Kierownik generalnie zaprzeczał , ż e tak powinno być . Na szczę ś cie ś wiadek przypomniał i „odbił ”.
Czwarty. Bankiet. Mogę wymienić jeden minus. Prawie cał y alkohol został dla nas wykopany, a wiele butelek pozostał o nietknię tych. Nie rozumiem, a co z usł ugą ? Dlaczego nie moż esz go otworzyć , gdy idziesz? Szkoda był o potem wyrzucić wino i szampana.
I ostatni. To wł aś nie mnie osobiś cie. Hotel. Oczywiś cie wiele par wyraż a chę ć noclegu w hotelu. Ś wiadczy o tym obecnoś ć „apartamentu weselnego”. Ale jak drobny musi być kompleks restauracyjno-hotelowy, ż eby mają c dziesią tki tysię cy na bankiet, nie mogł y zapewnić przynajmniej zniż ki na pokó j dla mł odych ludzi, któ ry kosztuje okoł o 3000 hrywien (dla informacji tylko w w jednym hotelu sł yszał em minimalną zniż kę w wysokoś ci 30% , we wszystkich innych bezpł atnie lub co najmniej 50-70%). Posad, czy dział asz w branż y usł ugowej? Gdzie jest twoja lojalnoś ć klientó w? Dla Ciebie to niewielka kwota, ale goś cie są zadowoleni. Ale to nie wszystko. Przy rezerwacji powiedział em, ż e muszę nakrę cić przygotowania Panny Mł odej, wię c chcę przyjechać o 6 rano. A wiecie co mi powiedziano + 50%!! ! ! Czy moż esz sobie wyobrazić mó j szok? W koń cu nie ma doką d pó jś ć . Postanowił em zrezygnować z apartamentu weselnego, bo pokó j kosztował by 4000 UAH, a nawet apartament. Musiał em wzią ć junior suite. Myś lisz, ż e nasze koszmary się skoń czył y? Nastę pnego dnia wykwaterowanie o 12. Dzwonią do nas o 11.50 i pytają kiedy wyjdziemy z pokoju. Poprosił em o jeszcze 1 godzinę na przygotowanie. A jak myś lisz, mó wią mi +100 UAH. Wytł umaczono mi cał ą sytuację , ż e restauracja nie jest zwią zana z zasobem mieszkaniowym. Dlatego nie ma zniż ek. Dla kogo wymyś lił eś tę wymó wkę ? Ludzie nie są idiotami. Wszę dzie dają zniż kę , ale ty "nie masz zwią zku"? I nie mam ż adnych skarg na personel liniowy. Najlepsi menedż erowie, wł aś ciciele, przejrzyj swoje zasady i stosunek do goś ci.

Oczywiś cie nie był oby w porzą dku pisać tylko tych zł ych, bo był y też dobre. W wiosce jest naprawdę pyszna kuchnia, dania dla smakoszy. Pię kna sala bankietowa i miejsce na uroczystoś ć plenerową .
Chcę ró wnież wyrazić wdzię cznoś ć kelnerowi Tanyi - bardzo uważ nej i mił ej osobie. Wszę dzie zarzą dzane i obsł ugiwane.
To, czy te plusy wystarczą , aby pokryć minusy, zależ y od Ciebie.
PS Nie zabieraj kwiaciarni, któ re oferuje restauracja. Szczegó lnie Regina - praca banalna, zabiera pienią dze jak znane agencje, a nawet niegrzeczne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał