Straszna obsługa!!!!

Pisemny: 13 luty 2014
Czas podróży: 25 styczeń 2014
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Zarezerwował em hotel, ustawił em pł atnoś ć tego samego wieczoru, od razu zapł acił em, potwierdzenie wysł ane nastę pnego dnia! I wszystko wydawał o się w porzą dku, ale odwoł ali urlop i zgodnie z regulaminem na stronie, któ ry mó wi, ż e moż na anulować rezerwacja z peł nym zwrotem nie pó ź niej niż.72 godziny. Anulował em rezerwację na miesią c przed wyjazdem, wysł ał em proś bę o zwrot pienię dzy za nocleg, wysł ali formularz zwrotu wył ą cznie po ukraiń sku. Zadał em pytanie, ale jest formularz po rosyjsku, napisali nie. No dobra, chyba po prostu wypeł nię wniosek rę cznie ze wszystkimi szczegó ł ami i opisem sytuacji, wysł ał em go 25 stycznia 2014 r. Jednocześ nie czekał em na odpowiedź , przynajmniej taką dostali list i taki a taki termin na przekazanie pienię dzy, ALE nigdy nie otrzymał em ż adnej odpowiedzi. Zaczą ł em codziennie pisać na czacie online o zwrocie pienię dzy i otrzymywał em "doskonał ą " obsł ugę od administratoró w, każ dy z nich wyjaś nił wszystko na nowo - na jaką pocztę wysł ano zgł oszenie, kiedy, dlaczego rezerwacja został a anulowana, to oni powiedział , ż e nie ma twoich aplikacji, jest tylko rezerwacja i zamó wienie taksó wki. Ż e mó wią w jakiś mistyczny sposó b, ż e nie dział ali. Potem jakby to znaleź li i powiedzieli, ż e jutro sprawdzę u księ gowego twoją sytuację . I oczywiś cie nikt nie napisał ani nie zadzwonił nastę pnego dnia i wszystko zaczę ł o się od nowa, regularne ś niadania, regularne wyjaś nienia, i ż e mó wią JUTRO pienią dze na pewno wró cą . A rzeczy nadal istnieją , nie ma pienię dzy i znó w się wyjaś niają . A w dniu 04.02 na pocztę wysł ano pismo z frazą uzupeł nij dane do zwrotu. Jakieś.1, 5 tygodnia nic im nie wysł ał em. A kiedy napisał em na czacie online z pytaniem, dlaczego mam to wszystko wypeł nić ponownie, odpowiedzieli mi „Och, to pomył ka, nic ci nie wysł ał em, szczegó ł y są twoje! ”. Chociaż podpis był administratorem, z któ rym rozmawiał em na czacie online. Potem napisali, ż e pienią dze zostaną ponownie przelane jutro, cał a komunikacja z administratorami odbywał a się tylko na czacie online, mieli kompletną ignorację pocztą , nigdy nie był o od nich ż adnych informacji w poczcie, tylko wszystko wyjaś niał a sama. Nastę pnego dnia po kolejnym „ś niadaniu” znowu cisza o pienią dzach. Napisał em ponownie na czacie online o pienią dzach i w koń cu odpowiedzieli mi, ż e pienią dze został y przelane i to dopiero po kolejnym skandalu z mojej strony. Chociaż pienią dze został y przekazane przez westernunion, gdzie do ich otrzymania wymagany jest kod, ALE nie wysł ali ż adnych informacji. Jak to? W rezultacie pienią dze otrzymał em dopiero 3 tygodnie pó ź niej po codziennych listach i skandalach. Morze nerwó w i sił został o wyczerpane. Nie moż esz tak pracować! ! ! Jeś li mają taką usł ugę do czasu przyjazdu, to boję się zgadną ć , jak bę dzie tam po przyjeź dzie. Nikomu nie radzę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał