Obsługa jest nieprzyjemna

Pisemny: 7 listopad 2011
Czas podróży: 27 — 29 może 2011
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Technicznie pokoje są dobrze wyposaż one: jest sejf, pojemna szafa, ś wiatł o moż na wł ą czać i wył ą czać z 2 punktó w, jest klimatyzacja, jednak ż eby ją wł ą czyć , trzeba zadzwonić do administratoró w, jest darmowe Wi-Fi, jednak hasł o do niego znają tylko administratorzy. W tym hotelu goś ć z gó ry jest uważ any za zł odzieja i oszusta. Kiedy przyjechał em i kasa był a już zamknię ta, tj. Nie mogł em zapł acić kartą , poprosili mnie o kaucję w postaci jakiegoś dokumentu (zostawił em prawo jazdy). Wychodzą c, te same ś mieci, administrator poprosił przez radio pokojó wkę , ż eby sprawdził a, czy nie ukradł em czegoś z pokoju. Ró wnież ś niadanie jest klasa C, a termin jest dziwny: od 8 do 9 rano. Có ż , najbliż szy przystanek komunikacji miejskiej znajduje się prawie kilometr od hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał