„Dobra” podróż służbowa

Pisemny: 5 kwiecień 2014
Czas podróży: 10 — 26 luty 2014
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
Zatrzymał em się w tym hotelu w marcu. Wybrał em to z pozycji cena/jakoś ć i lokalizacja, ale jakż e był em rozczarowany.
Aby w pierwszej kolejnoś ci przy zameldowaniu zapł acił em za nocleg i ś niadanie, tego wieczoru na recepcji zapytali mnie, o któ rej godzinie podać ś niadanie na szlaku. dzień . Powiedział em im, ż e o 8-20. Faktycznie drugiego dnia zamó wione przeze mnie ś niadanie nie został o przyniesione w wyznaczonym czasie, ponadto nie został o przyniesione po 15.20, 25 minutach, wyszł am jednocześ nie informują c o tym kelnerkę , a po wieczorze , administrator w recepcji. W przyszł oś ci, bez wzglę du na to, jak bardzo się starali, ale tylko kilka razy ś niadanie został o zrobione i podane na czas. Na gotowanie musiał em ś rednio czekać.15-20 minut. Pytanie: "Dlaczego w recepcji pytać i spisywać czas na ś niadanie, skoro w rzeczywistoś ci ta usł uga nie jest realizowana na czas? ! " zwł aszcza cena nie wynosi 5, a nie 10 UAH!! !
Po drugie: sprzą tanie hotelu odbywał o się tylko wtedy, gdy o to poprosił em. Wydawał o mi się , ż e jak na hotel na tym poziomie, sprzą tanie pokoi jest moż liwe, moż e czę ś ciej niż raz dziennie, ale co 3-4 dni należ y sprzą tać w pokojach.

Po trzecie: przez ostatnie 2 dni w hotelu nie był o prą du (odpowiednio ani ciepł ej wody, ani ogrzewania, bo wszystkie powyż sze komunikaty zuż ywają prą d), nikt z administracji nie dzwonił , nie ostrzegał o czym stał o się . Dopiero jak straż nicy sami zadzwonili do administracji przede mną o godzinie 20 lub 21, to administracja raczył a zaproponować mi wariant: spakować się i pojechać do hotelu Wierchowina. Co robili wcześ niej? Czy wiesz, ż e masz ludzi w pokojach? ? Pierwszego dnia nie ruszał em się , zwł aszcza wieczorem, pakują c walizkę po ciemku, liczą c, ż e administracja hotelu rozwią ż e ten problem w cią gu dnia, ale jak się okazał o, plan ten nie miał się speł nić . W rezultacie spę dził em 2 noce w hotelach, w któ rych nie był o prą du, ciepł ej wody ani ogrzewania.
Po tym wszystkim uzgodnił em z administratorem, a ona telefonicznie z gospodynią (lub osobą reprezentują cą wł aś cicieli hotelu) wypł atę odszkodowania za ś niadanie i 50% pobytu za 2 dni. Na ś niadanie zwró cili mi pienią dze, a za niedogodnoś ci jakie doznał em w postaci rekompensaty za 50% dziennego kosztu, nikt ich jeszcze nie zwró cił , chociaż obiecali przekazać dane, któ re zostawił em, po wyjś ciu do hotelu dzwonił em do nich wiele razy, ale nadal nikt w tej sprawie nie oddzwonił i nie zwró cił pienię dzy. Chociaż w rozmowie telefonicznej zapewnili mnie, ż e moje dane są już w księ gowoś ci i zostaną podane na drugi dzień .
Reasumują c obsł uga fatalna, usł ugi nie wykonują na czas, administracja zachowywał a się niewł aś ciwie - nie chcę nikomu polecać tego hotelu z takim podejś ciem do klientó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар