Nie polubiłem

Pisemny: 1 sierpień 2012
Czas podróży: 28 — 29 lipiec 2012
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 5.0
Zatrzymaliś my się z rodziną na jedną noc w drodze z Karpat. Zarezerwował em pokó j z wyprzedzeniem w specjalnej ofercie "Rodzinne wakacje" junior suite. Oferta obejmował a zniż kę na pokó j, 20% na restaurację , wizytę w Muzeum Kijowskim w miniaturze.
Spotkaliś my się dobrze, przywieź liś my rzeczy z auta na recepcję , gdzie dł ugo tł umaczyliś my administratorowi, ż e zarezerwowaliś my nie peł ną cenę dla dwojga, ale specjalną ofertę dla trzech osó b. Zadomowiony. Pokó j jest dobry, odpł yw pod prysznicem jest czę ś ciowo zatkany. Kolacja w restauracji był a okropna. W sali restauracyjnej jest duż o dymu, na pokł adzie wokó ł wszystkich stoł ó w jest duż o paję czyn, a ze wszystkich stron i na suficie ogromne pają ki. Nie moż na był o przekonać dziecka, ż e ​ ​ powinno jeś ć w otoczeniu 10-15 pają kó w. Jedzenie jest pyszne, obsł uga okropna. Przystawkę przyniesiono 20 minut po daniu mię snym (prawdopodobnie ziemniaki smaż ą się dł uż ej niż gotuje się mię so). ah gotowane cał e 20 minut. A kiedy poprosiliś my o fakturę , uprzedzają c z gó ry, ż e mamy 20% rabatu na specjalną ofertę i 10% atut, przynieś li nam fakturę bez ż adnych rabató w. Kiedy zaczę li domagać się rabatu, kelner wyszedł i po 30 minutach przynió sł fakturę z 10% rabatem, mó wią c, ż e pł atnoś ci moż na dokonać tylko gotó wką , ale nie ma kart kredytowych. moż liwoś ci. Skontaktowaliś my się z administratorem restauracji, któ ry w ogó le nie wiedział nic o promocjach. W rezultacie odmó wiliś my zapł aty za restaurację , dopó ki nie dowiedzieliś my się , dlaczego nie moż na był o zapł acić kartą kredytową z rabatem podanym w promocji. Debata trwał a prawie godzinę , wię c o napiwkach w ogó le nie był o mowy. Cał ą noc w klubie nocnym hotelu dudnił a muzyka, nie moż na był o spać . Dopiero rano udał o nam się normalnie zapł acić w restauracji, nikt nie zaproponował nam wizyty w muzeum, zadaliś my sobie pytanie, po przygodach w restauracji tego nie zrobili, nikt nie zaproponował wydania karty do udział u w program lojalnoś ciowy dla stał ych klientó w. Profesjonalizm personelu kuleje w dwó ch nogach. Nie wybierzemy ponownie tego hotelu. Gł ó wnym powodem jest to, ż e nie moż na spać w klubie nocnym.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał