Komunikacja z personelem administracyjnym niepokoi

Pisemny: 31 styczeń 2018
Czas podróży: 17 — 24 lipiec 2017
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Infrastruktura: 6.0
W lipcu ubiegł ego roku odwiedził em krewnych w Odessie. I ż eby mnie cał kowicie zaskoczyć swoją goś cinnoś cią , zarezerwowali pokó j w Villa Bles Village. Ciekawe był o dla mnie przeczytanie recenzji na ten temat. Przynajmniej mieć pomysł , doką d jadę na najbliż sze 10 dni. Tak, to miejsce jest naprawdę pię kne. Projekt terytorium jest utrzymywany zgodnie ze wszystkimi zasadami. Mó j komfort w pokoju był naprawdę taki, jak w reklamie, przytulny. Ale potem zauważ ył em, ż e sprzą tanie nie został o przeprowadzone tak dokł adnie, jak bym chciał , a wieczorem nie mogł em otworzyć okna. Komary jadł y. Nie podobał mi się sposó b, w jaki recepcjonistka odpowiedział a mi, gdy poprosił em o dział anie. W koń cu nic nie został o zrobione. Pozostawiał o to nieprzyjemne wraż enie komunikowania się z nią .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał