Kogo to obchodzi, ale nam się to nie podobało

Pisemny: 28 może 2016
Czas podróży: 27 — 28 może 2016
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 6.0
Na począ tek w pokoju, w któ rym mieszkaliś my był o ciemno, nawet gdy na ulicy ś wieci sł oń ce, trzeba zapalić ś wiatł o, okno jest dostę pne, ale cią gle trzeba je zasł onić , bo mieszkań cy innych domó w cią gle przechodzą przez okna. W godnoś ci. Witryna ma stał y zapach kanalizacji. trzeba trzykrotnie zmyć swoje naturalne potrzeby i nie jest faktem, ż e nie wró ci i nie wyjdzie. Przypadkowo spojrzał na ł ó ż ko i ofigel z tego, co zobaczył . Rura kanalizacyjna biegnie wzdł uż ś ciany, tuż pod ł ó ż kiem, a moja ż ona i ja mieliś my zaszczyt przez pó ł nocy sł uchać wody spł ywają cej w rurze. Jeszcze bardziej zszokował mnie papier toaletowy leż ą cy za ł ó ż kiem, czyli w tym hotelu nie sprzą tają za ł ó ż kami i pod ł ó ż kami. W ogó le nie mó wię o iloś ci kurzu. Poś ciel ma specyficzny zapach, zapach wilgoci lub kwitnienia. Wracają c ze spaceru mieliś my ochotę zjeś ć obiad w instytucji w hotelu. Okazał o się , ż e nie jest to takie proste. Siedzieliś my na balkonie na drugim pię trze. Nad każ dym stolikiem wisi kartka z numerem telefonu do kelnera, na któ ry trzeba zadzwonić , aby się do nas zbliż yć . . Wszystkie nasze pró by przedostania się nie powiodł y się . Sam zszedł em na dó ł , wzią ł em menu i poprosił em, ż eby za 10 minut przyszli do nas, zł oż ymy zamó wienie. Ale go tam nie był o. Po odczekaniu 20-25 minut wł aś nie opuś ciliś my zakł ad. Wychodzą c zrobił em uwagę kelnerce. Jej odpowiedź zabił a mnie na miejscu - Co to jest? Daję mu dwugwiazdkową ocenę tylko za wraż enia z miasta. od wycieczek, od komunikacji z mieszkań cami. Wię c wycią gnijcie wł asne wnioski, panowie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał