Gospodarze nieuczciwi, nikomu nie polecam i sami nie przyjadą.

Pisemny: 1 czerwiec 2017
Czas podróży: 8 — 12 może 2017
Kiedyś odpoczywaliś my w pobliż u Domu Kraba, a teraz postanowiliś my pojechać na 4 dni na eksplorację i wybrać się tutaj tego lata z mę ż em i dzieckiem, aby odkryć nowe miejsce nad Morzem Azowskim.
Przeczytał em dobre recenzje o tej bazie i skontaktował em się z wł aś cicielem Igorem. Najpierw pojawił się przyjazny czł owiek, opowiedział wszystko i powiedział , ż e nie ma znaczenia, ile dni zadzwonić .
Podję liś my decyzję i wieczorem zadzwonił em ponownie i poprosił em o ustawienie naszego numeru na „stop”. Igor powiedział , ż e jest taka usł uga, numer zostaje zatrzymany na jeden dzień do zapł aty itp. Zgoda.

Nastę pnego ranka umó wił em się w pracy w tych terminach, poprosił em o mini-wakacje i zadzwonił em do Igora, ż eby zapytać o szczegó ł y i zapł acić za rezerwację . I jak się okazał o, nasz numer został już wynaję ty! !
Odpowiedź na wszystkie pytania jest taka, ż e ​ ​ tak naprawdę nie rezerwował em, ale ludzie już prosili o kartę do pł atnoś ci. Pytanie: po co oferować „zatrzymaj” ten? Mogł em zapł acić od razu tego samego wieczoru.
W rozmowie okazał o się , ż e ludzie zatrzymują się na 14 dni. No, oczywiś cie, jest to bardziej opł acalne dla wł aś cicieli… ż e Igor, ż e Inna zaczę ł a się o wszystko obwiniać . (Igor nie wiedział , ale moja ż ona przekazywał a to rano innym ludziom, a Inna ogó lnie mó wił a, ż e ​ ​ cał y czas rozmawiam z nimi niegrzecznie))).
Dlatego nie polecam tych osó b i bazy, no i oczywiś cie sami nie przyjedziemy. . .
Ustawa jest niehonorowa i myś lę , ż e kiedy Twoi klienci i najemcy potraktują Cię w ten sposó b, nie zdziwisz się , dlaczego tak się dzieje. Wszystko jest naturalne. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał