Hotel sprzedaje więcej pokoi niż ma w rzeczywistości.

Pisemny: 15 październik 2018
Czas podróży: 3 październik 2018
Na począ tek jesteś my bezpretensjonalnymi turystami i zawsze jesteś my ze wszystkiego zadowoleni, nigdy nie piszę recenzji, ponieważ hotel nie odgrywa decydują cej roli w naszych wakacjach. Ale nie w tej chwili....To kompletne rozczarowanie! Nie mogę ocenić wszystkiego w tym „cudownym” hotelu, któ ry wybraliś my tak dł ugo i czekaliś my na ten wyjazd, bo nam się nie udał o. . . Obsł uga klienta jest po prostu obrzydliwa! Przyjechaliś my na odpoczynek na począ tku paź dziernika, kupiliś my vouchery na 2 pokoje standardowe (zwiedzaliś my prawie 1.5 miesią ca), dajemy vouchery na rejestrację , ale mó wią nam, przepraszam, ale nie ma miejsc. Jako alternatywę proponują zameldowanie się w hotelu Orpheus Park 4*, gdzie trzeba przejś ć i przejś ć przez ulicę o duż ym natę ż eniu ruchu i przyjś ć do nich, aby skorzystać z ich usł ug, a dadzą nam zieloną bransoletkę . My z dwó jką mał ych dzieci odmó wiliś my takiej „kuszą cej” oferty. Wedł ug dziewczyny z recepcji, mają taki problem ze standardowymi pokojami od sierpnia do 14 paź dziernika. I nie mogą nas zakwaterować w pokoju rodzinnym, bo oni też nie istnieją i nie ma ani jednego pokoju w cał ej ich sieci hotelowej. A potem goś cie zaczę li się wyprowadzać , dla któ rych przyjechał transfer, na pytanie obsł ugi, jak nie ma pokoi, jeś li od Was wychodzą , Cał y personel natychmiast od nas uciekł , nie odpowiadali na pytania i po prostu zaczą ł marzną ć , jakby nas tam nie był o lub w nadziei, ż e wyparujemy. Opró cz nas był y już.4 rodziny, któ re miał y tyle samo szczę ś cia!! ! ! Byliś my marynowani przez 3 godziny (a okazuje się , ż e jeszcze niedł ugo inna rodzina został a oszukana przez prawie 8 godzin), w efekcie przedstawiciel aneksu przenió sł nas do zupeł nie innego hotelu. Czytał em w opiniach o hotelu, ż e już takie przypadki zdarzał y się , ale myś lał em, ż e to jest latem, w szczycie sezonu, moż e się czasem zdarzyć , okazuje się , ż e to normalna praktyka dla tego hotelu. Efekt jest taki: wybierają c ten hotel, bą dź przygotowany na to, ż e nie dostaniesz tego, za co zapł acił eś .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał