Straszna obsługa

Pisemny: 16 czerwiec 2012
Czas podróży: 4 — 11 czerwiec 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Jesteś my w hotelu już drugi raz. Po raz pierwszy pojawił y się bransoletki Vip, top-vip itp. W tym roku nie ma bransoletek. Na plaż y Top-Vip leż ą wszyscy, któ rzy wł aś nie zdą ż yli wzią ć chatkę z mię kkimi materacami i poduszkami, przeznaczoną tylko dla TOP VIP. Wkł adają leż aki mię dzy chaty, piją , ś mieją się i zachowują się niewł aś ciwie, szczegó lnie denerwuje to, gdy w pobliż u jest mał e dziecko. Straszne wakacje, najgorsze, jakie kiedykolwiek miał em. Personel jest oboję tny, nie mogą zapewnić prawdziwej usł ugi, po prostu nie chcą i nawet nie pró bują zrozumieć , czego potrzebujesz, odpowiadam „nie rozumiem”. Lody - kazano nam kupić je w sklepie. To tylko ahtung, przyjaciele! ! ! Jedzenie w restauracji Top VIP: idziesz do restauracji ogó lnej i (uwaga) PRZYNOSISZ WŁ ASNE JEDZENIE DO RESTAURACJI VIP lub pytasz jednego z tych kelneró w, któ ry (dziś tak był o) odpowiada, ż e ​ ​ nie moż e, nie rozumie. Dopó ki nie warczesz, nikt nie bę dzie się nadwyrę ż ać z usł ugą .
Dzisiaj poszliś my na basen dla dzieci, mieliś my 15 minut na pł ywanie przed zamknię ciem, okazał o się , ż e pokojó wka zdję ł a rę czniki plaż owe z pokoju, ale nie przyniosł a nowych, zadzwonił em do recepcji i grzecznie poprosił em o przyniesienie rę cznikó w do pokoju plaż a dziecię ca ze sł oniem, czekaliś my ponad pó ł godziny, 5-letnie dziecko wyszł o zmoczone, ubrał o się i zmoczył o do pokoju, nie wspominają c o mnie, siedział am na goł ym leż aku i nie mogł am się rozebrać , naiwnie czekają c na rę cznik. To obrzydliwy hotel, paskudni, gł upi i leniwi pracownicy. Kiedy zostaliś my przywitani, począ tkowo nikt nic nie powiedział , dopó ki nie zacią gną ł em kierownika do swojego pokoju i nie wytę ż ył em się , ż eby poś cielić ł ó ż ko, i nie powiedział em, jakie usł ugi są teraz uwzglę dnione w top VIP. Z Internetem: odpowiedź jest tylko jedna - przyjdź do recepcji z laptopem i rozł ą cz się . To jest nierealistycznie gł upie, chciał em tylko podyktować numer mojego paszportu, aby mó c aktywować Wi-Fi, musiał em oddzwonić i cią gle powtarzać to, co chcę . Menu room service nie zmienił o się od dwó ch czy trzech lat, ale dzię ki Bogu i wszystkim ś wię tym mamy w cenie bezpł atny room service i korzystamy z niego, z czego jesteś my niesamowicie zadowoleni, bo po prostu nie chcę tam chodzić i przynieś jedzenie senbe ze wspó lnej restauracji do restauracji VIP! Ze wzglę du na syna poszedł em na to raz, ale mó wię , ż e musiał em krzyczeć na kelnera, ż eby rozumiał , ż eby wzią ć od nas 2 miski zupy i jedną z pł oną cą rę ką i zanieś ć do VIP-a restauracja. Ludzie, nie ma tu koncepcji VIP i tak nie pachnie. Peł na Ge.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał