Hotel nie jest zły pracownicy w recepcji to świnie?

Pisemny: 10 wrzesień 2018
Czas podróży: 31 sierpień 2018
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Do hotelu przyjechaliś my 31 sierpnia 2018 o godzinie 11-00. Jak przystał o na bezpieczną ugodę , wł oż ył em pienią dze do paszportu i zaczą ł em czekać . Ja, moja ż ona, có rka i jej 1.8 letni syn. Domyruzhilis do 14-00, ale potem znowu kazał czekać . Jako jedyny postanowił em mó wić podniesionym gł osem, bo pienią dze nie pomogł y. I oto o 14-45 wylą dowaliś my w ciemnym, wilgotnym, ciasnym pokoju 5304. Ogó lnie rzecz biorą c, pienią dze nie są najważ niejsze, najważ niejsze są ś winie pracują ce w recepcji. Był em w tym hotelu po raz trzeci. Postanowił em zaoszczę dzić pienią dze. Wynają ł em pokó j nie w gł ó wnym budynku, ale w bungalowie i taki jest efekt. Ró ż nica mię dzy bungalowem a pokojem w gł ó wnym budynku wynosi 27t. r. Wszystko w pokoju dział ał o, ale nie był o kocó w. Wszyscy jesteś my przyzwyczajeni do ukrywania się . Poproszony o przyniesienie 2 razy. Wynik 0. Musiał em udać się do przedstawiciela wycieczki do aneksu iz nim na recepcję . Po raz trzeci po 30 minutach wszystko dział ał o, po raz drugi potwierdzono obecnoś ć pracują cych ś wiń na przyję ciu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał