Wszystko jest bardzo, bardzo złe.

Pisemny: 2 październik 2021
Czas podróży: 23 — 30 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Napiszę cał ą prawdę i mam nadzieję , ż e moja uczciwa ocena obniż y wysoką i nieuzasadnioną wysoką ocenę hotelu i uchroni naiwnych turystó w od wielkiego rozczarowania.
Hotel nie jest nawet blisko 5, moż e okoł o 3.
Obsł uga - 0, jedzenie - 0, wygoda - 0.
Przyjechaliś my o 7 rano i nie mogliś my się zameldować do 14 nawet dla pienię dzy. Przez 7 godzin wł ó czyliś my się z dzieckiem po terenie, w holu, na plaż y, nie wiedzieliś my, gdzie się przykleić . Poprosili przynajmniej o rę czniki - nie był o rę cznikó w, kazali nam zł oż yć skargę do administracji. O 9 rano na plaż y nie był o darmowych leż akó w, ludzie kł adli rę czniki na piasku. Potem dowiedzieliś my się , ż e o 8 rano znalezienie darmowych leż akó w na plaż y to cał e zadanie.

Trudno nazwać restaurację restauracją .
To jakaś stoł ó wka w pensjonacie: ponury, pó ł mrok, kilka biurek stoją cych i bardzo skromny wybó r jedzenia. Na ś niadanie z trudem udał o mi się zebrać warzywa i jajko na twardo. Wszystko. Kieł basa sojowa, sery, sał atki majonezowe - to nie jest dla mnie jedzenie. Z napojó w tylko czarna herbata i woda (był a jakaś „kawa”, ale kawy nie piję , nie docenił am), a jakoś ć „soku” jest jeszcze gorsza niż yupi. A to, przez chwilę , jest ultra-wszystkim odż ywianiem.
Kolejna „restauracja” został a otwarta na lunch nad morzem: tanie plastikowe meble i plastikowe naczynia, bo przyjechaliś my godzinę po rozpoczę ciu obiadu i nie dostaliś my już normalnego sprzę tu.
Na obiad ten sam problem z jedzeniem: wszystko jest bardzo ską pe, bez smaku, nie ma normalnych napojó w. Zjadł em warzywa i znowu wypił em wodę . Elegancki ultra all-inclusive, nie moż esz nic powiedzieć . Do otwarcia restauracji - kolejki, a potem zorientował em się dlaczego. Arbuza otrzymują tylko ci, któ rzy przeł amali się pierwsi. Jak przyjdziesz za godzinę , sam nakryjesz stó ł , w panice poszukasz ł yż ek. Kelnerzy naprawdę muszą zł apać .

Przestrzeń hotelu i cał a logistyka zorganizowana jest w bardzo kretyń ski sposó b. Osiedliliś my się w gł ó wnym budynku, aby dostać się nad morze, musieliś my najpierw zjechać windą , potem normalnie był o zejś ć po schodach, potem po stromych zjazdach, a nawet na figi przez terytorium. Ł ą cznie okoł o 7 minut. Niezbę dne do pokoju - znowu strome podjazdy, schody, winda. Z wó zkiem lub mał ym dzieckiem nie wchodzi w rachubę . Mó j shilopop i on zmę czyli się wchodzeniem po tych schodach.
Có ż , wisienka na torcie - 95% turystó w w tym hotelu to Rosjanie, do restauracji chodzą w ką pieló wkach i strojach ką pielowych, grabią c wszystko tak, jakby jedli ostatni raz. Obrzydliwe uczucie.
Czyste rę czniki nie został y zł oż one, ale uł oż one w stos. Nie jestem pewien, czy w ogó le został y umyte. Wyglą da na to, ż e zebrali go wieczorem, a rano rozdali z tego samego stosu.
Nawiasem mó wią c, nie był o pytań o numer. Dobrze sprzą tane, codziennie biał e rę czniki. Ale klimatyzacja nie dział ał a dobrze, a sł yszał em, ż e inni turyś ci też narzekali (powietrze się porusza, ale ciepł e, prawie nie chł odzi). Z otwartym balkonem nie wchodzi w grę - kaptury ś mierdział y tak bardzo, ż e zrobił o mi się niedobrze.
Tylko morze i plaż a są idealne. Szeroka linia, piasek, bardzo gł adkie wejś cie. Ś wietne dla dzieci. Ale duż o ludzi, leż aki, mrowisko.
Nie ma darmowego wifi nawet w holu. Kró tko mó wią c, cyna. Nie przychodź tutaj, nie psuj sobie wakacji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał