Stary hotel, słaba obsługa?

Pisemny: 11 lipiec 2018
Czas podróży: 16 — 25 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Hotel nie cią gnie na 5*. Obsł uga jest bardzo sł aba, prawie cał y personel to osoby z Azji Ś rodkowej (Uzbekowie i Kirgizi). Jedzenie nie jest wysokiej jakoś ci, ananasy i awokado w jadalni sprzedawane są za dodatkową opł atą (choć hotel jest ultra all inclusive).
Uliczne koty wł ó czą się po cał ym hotelu (jest ich sporo), nawet w jadalni, w restauracjach. Pod nieobecnoś ć ludzi wskakują na stoł y. Kiedy dzieci przychodzą do jadalni z rodzicami, zaczynają cią gną ć , dotykać itp. co osobiś cie sprawia mi jeszcze raz niedogodnoś ć w prowadzeniu dziecka i myciu rą k. . .
W jadalni unosi się bardzo ostry zapach gazu, w moich oczach pojawił się ś luz, któ ry powodował bó l w oczach. Poskarż ył em się szefowi kuchni, ale bez odpowiedzi.

Lunapark należ ą cy do hotelu jest pł atny))), klub dla dzieci Lollydown jest ró wnież pł atny))))
Pokoje sprzą tane są dopiero po wezwaniu do recepcji)))
Chciał em zobaczyć się z dyrektorem hotelu, ale powiedzieli mi, ż e jest w Belek i ż e to nie jest powó d do narzekania)))
Nie polecam tego hotelu nikomu!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał