Pięć gwiazdek dwie

Pisemny: 11 lipiec 2018
Czas podróży: 15 — 29 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Nie ma sensu opisywać lotu i transferu do hotelu, wszystko tutaj jest standardowe i nie ma nic wspó lnego z samym hotelem. Przyjechał em do hotelu po 14, wię c powinni się zameldować i tak, od razu zaproponowali zameldowanie się w pokoju, ale pokó j był oferowany jeden z najgorszych standardó w w hotelu, spojrzał em i odmó wił em, potem zaoferowali jeszcze gorzej - ogó lnie, ekonomia, ale potem pracownicy w zwykł ym tekś cie w recepcji powiedzieli, ż e chcesz normalny pokó j - zapł ać.5 dolaró w! Bez tego nadal bę dziemy oferować Ci jeden numer gorszy od drugiego! Był am bardzo zmę czona i bolał a mnie gł owa, wię c dał em im ł apó wkę i umieś cili mnie w pokoju, z któ rego widział em mał y kawał ek morza, naprzeciwko znajdował się są siedni budynek, po prostu "ś wietny" pokó j! Widział em, jak Niemcy się osiedlają , dla nich najlepsze pokoje do wyboru, a do wyboru zawsze jest z czego! Ale my jesteś my drugiej kategorii, mimo ż e podobnie jak Niemcy pł aciliś my za zakwaterowanie w hotelu i za wszystkie usł ugi tymi samymi pienię dzmi, bez zniż ek dla drugorzę dnych! I nie, nie przeklinał em, nie kł ó cił em się , nie był em dla nikogo niegrzeczny, wrę cz przeciwnie, grzecznie się uś miechną ł em.
Nastę pnego dnia rano spotkanie z przewodnikiem hotelowym z Anex tour Rafik, w nadziei, ż e moż e pomoż e zmienić pokó j. Naiwny! Ten Rafik dł ugo opowiadał , jakim jest ojcem dla turystó w, jak stara się zrobić dla nich wszystko, co moż liwe, aby zapewnić im komfortowy pobyt! Powiedział , ż e ci, któ rzy zapł acili ł apó wkę na przyję cie, to gł upiec i szkodnik, bo. korumpowanie pracownikó w hotelowych. Powiedział , ż e to Rafik, prawie najważ niejszy w tym hotelu i ż e moż e zrobić wszystko! Ale jak się okazał o, Rafik moż e i moż e, coś , ale tylko dla tych turystó w, któ rzy kupili od niego wycieczki, jeś li nie, to jesteś pustym miejscem dla Rafika i wszystkich jego pię knych sł ó w o tym, jak poprawny i uczciwy jest , nic wię cej niż pusty wstrzą s powietrza.
W porzą dku, Rafik mó wi jasno, ale hotelowe niespodzianki jeszcze się nie skoń czył y. Na stoł ó wce inaczej nie moż na nazwać tego lokalu gastronomicznego, był y brudne i poł amane naczynia, brudne sztuć ce i kubki ! ! ! Jak to jest ? W hotelu, któ ry pozycjonuje się jako 5 *? ! Tak, tyle gwiazdek mają przy nazwie hotelu! No nawet jeś li jest to 4*, ale tego nawet nie widział em w 2*! Trudno powiedzieć o jakoś ci jedzenia przygotowywanego w hotelu, bo. zatrucia moż na ró wnież uzyskać z brudnych naczyń , ale faktem pozostaje, ż e wiele osó b został o zatrutych, w tym ja. Jedzenie pod wzglę dem iloś ci dań do wyboru nie jest zł e, poza tym, ż e wię kszoś ć dań był a pikantna i dla tych, któ rzy nie mogą jeś ć lub nie lubią pikantnych, dla takich osó b nie ma duż ego wyboru. Sł odyczy jest duż o, ale z mojego punktu widzenia wię kszoś ć ciast i ciastek nie jest smaczna, ale to na mó j gust. Był o doś ć owocó w, ale nie zawsze był y ś wież e i dojrzał e, ale moż na był o wybrać . Sprzą tanie stoł ó w był o bł ę dem, ale to był a wina kierownictwa, wyraź nie nie był o wystarczają cej liczby personelu w jadalni do posprzą tania. A kucharze gotują cy na otwartej werandzie z takimi wyrazami twarzy, jakby obecni turyś ci osobiś cie ich okradli i pobili ich bliskich. Tutaj są brudne blachy do pieczenia poplamione starym tł uszczem, a nawet sami kucharze, jeś li produkt upadł na podł ogę , spokojnie go podnoszą i ukł adają we wspó lnym stosie.

Aby być obiektywnym, muszę powiedzieć , ż e sprzą tanie hotelu jest dobre, poś ciel i rę czniki są wymieniane na czas, detergenty i papier toaletowy są uzupeł niane, to jest kompletne zamó wienie. Mini bar uzupeł niany jest na czas.
Plaż a też jest ogó lnie cał kiem dobra, jest wystarczają co duż o leż akó w i materacy dla wszystkich, nie ma z tym problemó w. Van jedzie na plaż ę , prawie zgodnie z harmonogramem, ale spacer tam zajmuje 5 minut.
Mam skargi na personel recepcji, przewodnik po hotelu i kierownictwo hotelu. Dla chł opakó w z recepcji za chamskie zachowanie, nawet gdy im pł acono, zachowywali się obrzydliwie, dla przewodnika hotelowego Rafika za puste przechwał ki. Wydaje się , ż e wł aś ciciele hotelu ustanowili politykę hotelową , w któ rej goś cie są podzieleni na dwie kategorie. Brud w jadalni jest niedopuszczalny, ale dla wł aś cicieli (zarzą du) wydaje się to normalne.
Wyraził em swoją opinię o tym hotelu. Moż e komuś się tu podobał o i moż e wszystko był o dla nich super, ale dla mnie był o tak, jak był o napisane. Dla mnie Turcja jest na zawsze skreś lona z listy krajó w na wakacje.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał