Przerażenie! Całkowita niezgodność z opisem

Pisemny: 4 wrzesień 2020
Czas podróży: 14 — 23 sierpień 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Cał kowita rozbież noś ć mię dzy informacjami na stronie i na ż ywo!
Hotel jest w strasznym stanie, nie jest przygotowany na przyję cie rosyjskich turystó w, to wysypisko ś mieci, a nie hotel!
Wszystko, co jest napisane w opisie, to kompletne kł amstwo, ponad poł owa usł ug nie jest ś wiadczona nie tylko za darmo, ale w ogó le!
Nigdy nie są dził em, ż e w hotelu z 4 gwiazdkami woda bę dzie rozlewana do butelek, obsł uga hotelu na 2 dzień odpoczynku powiedział a, ż e ​ ​ teraz musimy przywieź ć puste butelki i bę dą nalewać wodę (co do uzupeł nienia mini -barek z wodą wymieniony w opisie).
Rę cznikó w plaż owych nie ma, trzeba bł agać w recepcji, do któ rej pracownik kazał zabrać te, któ re są w pokoju (pytanie „Jak wytrzeć się w pokoju? ” pozostał o bez odpowiedzi).

Pokoje są w opł akanym stanie, martwe ś ciany, pleś ń , wió ry, drzwi wyglą dają jak wybite, brak suszarki do wł osó w! (chociaż jest to zaznaczone w opisie! ) Ciepł a woda pł ynie jak chce, jeś li masz czas - masz szczę ś cie, nie - umyj się zimną wodą . Prysznic ś mierdzi stę chlizną , a my i nasze mał e dziecko musimy tym oddychać .
O ł ó ż eczku to zupeł nie inna historia, gdy zobaczyliś my to, co przynieś liś my naszemu dziecku, wł osy stanę ł y dę ba, wraż enie, ż e przywieziono je z najbliż szego wysypiska ś mieci.
Wszystko był o rozwiedzione, poplamione, poł amane, nie mogli jej dotkną ć , po prostu przewró cił a się na bok, jak moż na uś pić dziecko w „tym”, nie wiem! Na pytanie personelu hotelu, czy takie ł ó ż ko przyniesiono dziecku, jak by zareagował o, jak zwykle nie był o odpowiedzi.
Mał a jadalnia, ogromne kolejki, obsł uga kuchni nie daje sobie rady.
Zaznaczam też , ż e jedzenie nie jest podpisane, kelnerzy nie mó wią ani po rosyjsku, ani po angielsku, trzeba tł umaczyć się prawie gestami (ale z opisu wynika, ż e ​ ​ mó wią kilkoma ję zykami).
Mał y wybó r jedzenia, nie ma co karmić dziecka, od sł owa „absolutnie”!
Plac zabaw jest martwy.
Dział a tylko jedna pula z dwó ch, jedna wł aś nie rozkwitł a i nikt nic z tym nie robi.
Wi-fi dział a w taki sposó b, ż e w 3 dni moż na się do kogoś dodzwonić lub do niego napisać .
Chciał abym ró wnież zaznaczyć , ż e po raz pierwszy w ż yciu, bę dą c za granicą , mamy do czynienia z brakiem przewodnika w transferze z lotniska, brakiem informacji, kierowcą , któ ry nie mó wi po rosyjsku.
Przewodnik w hotelu to generalnie osobna kwestia, pierwszy raz mamy do czynienia z tak niekompetentną osobą reprezentują cą interesy firmy.
Dlaczego w ogó le jest to potrzebne, nie jest jasne.

Zacznijmy od tego, ż e ta pani w ż aden sposó b, nawet przez wzglą d na wyglą d, nie udawał a, ż e ​ ​ jest przesią knię ta sytuacją .
Zwró ciliś my się do niej o pomoc jako przedstawiciel firmy, ale nie otrzymaliś my jednoznacznej odpowiedzi na ż adne pytanie, nasz problem nie został w ż aden sposó b rozwią zany.
Odmó wił a nam pomocy i rozwią zywania problemó w.
Przyjeż dż ają c na dł ugo wyczekiwany urlop, chcieliś my spę dzić czas w komforcie i wygodzie, ale w koń cu został o to cał kowicie zrujnowane przez fał szywe informacje!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał