Jeden negatyw, który zrujnował całe wakacje?

Pisemny: 28 lipiec 2011
Czas podróży: 12 — 23 lipiec 2011
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Moja ż ona i ja przyjechaliś my wcześ nie rano. Przekazaliś my dokumenty w recepcji i od razu zostaliś my poinformowani, ż e do pokoi moż na zameldować się dopiero po godzinie 14.00. Zaczę li czekać z jeszcze dwiema wczesnymi rodzinami. Na naszych oczach, do godziny 12, osiedlił o się.30 rodzin i obcokrajowcó w (Europejczykó w po prostu nie cał uje się w dupę , zwł aszcza Niemcó w). O 14, kiedy zapytał em o pokó j, powiedzieli, ż e nie jest jeszcze gotowy. Kobiety, któ re przyszł y po nas, zaczę ł y hał asować , a potem faceci w recepcji natychmiast przestali rozumieć rosyjski, cał kowicie zignorowali oburzenie kobiet, jakby nikogo nie był o w pobliż u. O 14-45 dali klucze do pokoju. Konsternację wywoł ał fakt, ż e klucz do zamka wpuszczanego był przymocowany do klucza magnetycznego. Zaprowadzono nas do pokoju (drugie pię tro, nr 4011, podczas gdy hotel ma tylko dwa budynki, a pierwsza cyfra numeru wskazuje budynek). Zamiast standardowego pokoju wylą dowaliś my z ż oną w pokoju 2x3m, w któ rym z trudem zmieś cił o się podwó jne ł ó ż ko i szafa. Okno wychodził o na transformator są siedniego hotelu, a drzwi wejś ciowe - na magazyn brudnej bielizny. Wró cił do recepcji i zapytał - czy to ż art? W odpowiedzi obiecali, ż e moż e nastę pnego dnia coś wymyś lą . Poproszony o zabranie mnie do dyrektora generalnego hotelu. Wylą dował w pokoju dyż urnego administratora, a kiedy zapytał em, czy naprawdę jest dyrektorem generalnym, staną ł w teatralnej pozie: rę ce na bokach, gł owa przechylona na bok, jedna noga do przodu i ź le spytał Angielski, jeś li rozumiem ten ję zyk. Wyglą da na to, ż e jest po rosyjsku ani ja, ani ja. . . Jestem z natury spokojną osobą , ale potem wysadził em. Praktycznie przycią gną ł em za koł nierz jednego z pracownikó w recepcji, bo obaj, czują c wrzawę skandalu, przyszli obejrzeć wynik i kazali mu przetł umaczyć moje sł owa. Trudno to nazwać sł owami: krzyczał em przez cał ą zmianę przez jakieś pię ć minut, choć bez wulgarnego ję zyka. Są dzą c po tym, ż e dyrektor generalny zamrugał oczami, a tł umacz milczał , wszyscy obecni zaczę li rozumieć ję zyk rosyjski. W efekcie kobieta - dyż urna administratorka - ją kanie obiecał a wszystko naprawić , dopiero po tych wszystkich kł opotach dostaliś my pokó j, za któ ry zapł acił em w marcu i otrzymaliś my potwierdzenie z hotelu o rezerwacji pokoju. Inna rodzina, któ ra cierpiał a cał y czas, a nawet z dzieckiem, został a przeniesiona do pokoju tej samej wielkoś ci z oknem wychodzą cym na hotelowy hol, któ ry był wył oż ony szafą , aby nie był o widać , co dzieje się w pokoju . Z pomocą przewodnika hotelowego firmy turystycznej zostali ró wnież przeniesieni nastę pnego dnia. Pó ź niej dowiedział em się , ż e taka osada to swego rodzaju biznes: kto nie moż e się sam obronić , pł aci 50 dolcó w, a potem zostaje przeniesiony. W pozostał ej czę ś ci hotelu wszystko mi się podobał o, ale ten pierwszy dzień wszystko zepsuł . Nieprzyjemny posmak utrzymywał się przez cał e dwanaś cie dni. Jednym sł owem nie bę dę już chodzić do tego mrowiska po jakiekolwiek pierniki. W Turland jest niewiele normalnych hoteli, w któ rych Rosjanie nie są traktowani jako ludzie drugiej kategorii.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał