Niezwykle przeciętny hotel?

Pisemny: 9 lipiec 2021
Czas podróży: 18 czerwiec — 2 lipiec 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Odpocznij w Riolavitas Resort & Spa 5.18. 06.2010-02.07. 2021
Od razu chcę napisać , ż e odpoczynek w tym hotelu zapamię tamy na dł ugo. Niestety w negatywnym kolorze. Zdecydowanie nie polecam wyboru tego hotelu na wakacje, jeś li Twoim priorytetem jest bezpieczeń stwo Twojego ż ycia i zdrowia!
Ze wszystkich zalet - to duż y komfortowy pokó j z bocznym widokiem na morze, nowa i wysokiej jakoś ci instalacja wodno-kanalizacyjna, bezpł atna klimatyzacja w pokoju, bezpł atny internet w pokoju i na terenie cał ego hotelu. To wszystko.

Wł aś ciwie ta recenzja mogł a być pozytywna, ale od 22.06. 2021 Turcja jest otwarta na naszych są siadó w - obywateli Rosji. Liderzy tego hotelu najwyraź niej zdecydowali, ż e powinni wzią ć „swoje” i maksymalnie go wycisną ć ze wzglę du na brak turystó w w okresie blokady. Ogó lnie rzecz biorą c, dział ał a chciwoś ć , a hotel był cał kowicie wypeł niony wczasowiczami! Ale jednocześ nie ci sami przywó dcy nie doceniali wł asnych moż liwoś ci lub nie uważ ali za konieczne radzenia sobie z taką drobnostką . W rezultacie. . .
Zabrakł o personelu: nie mieli czasu na gotowanie, nie mieli czasu na sprzą tanie stoł ó w, nie mieli czasu na sprzą tanie pokoi itp. W restauracji nie był o wystarczają co duż o miejsc do jedzenia. Co się dział o w restauracji - kiedyś trzeba był o to zobaczyć . Nikt już nie nosił masek, wczasowicze też już nakł adali na siebie jedzenie. Jakoś poprosiliś my o buł ki, wię c podano nam je goł ymi rę kami zamiast tego, co miał o być - szczypcami do jedzenia. Oddał em je temu pracownikowi restauracji. Odpowiedział mi wię c, ż e jest kucharzem, wię c wszystko bierze wł asnymi rę kami - wszystko potrafi !! !
Nie ma zgodnoś ci z ogó lnie przyję tymi ś rodkami przeciwko COVID-19 w celu ratowania ż ycia i zdrowia wczasowiczó w!
Tak bardzo nie radzili sobie z napł ywem turystó w, ż e otrzymali, ż e nawet zamknę li restaurację podczas obiadu i nikogo innego nie wpuś cili, bo. nie był o miejsc.
Chcę ró wnież zauważ yć , ż e kolacja jest do 21.30. Wró ciliś my do hotelu z wycieczki o 21.00 iw restauracji nie był o jedzenia. Powiedziano nam, ż e cał e jedzenie się skoń czył o! Fajny!
To my odpoczywamy w hotelu 5* w systemie ultra all inclusive.

Zabrakł o też leż akó w i miejsc na plaż y dla wszystkich wczasowiczó w. O miejsce na plaż y są prawie gotowi do walki ze sobą . Usunę li wszystkie mał e stoliki i ustawili leż aki tak blisko siebie, ż e oczywiś cie nie ma mowy o ż adnej odległ oś ci. Pracownik plaż y, na proś bę wczasowiczó w, nosił leż aki i instalował je tam, gdzie prosił , i nie ma znaczenia, ż e ​ ​ są już leż aki, na któ rych są wczasowicze, kł adą je prosto na gł owy innych! Straszna obsł uga! Ktoś wstaje wcześ nie rano, ż eby zabrać leż aki bliż ej morza, a ktoś przychodzi o 11.00, daje dolara chł opakowi z plaż y i dostaje miejsce nad morzem i prawie na gł owach innych wczasowiczó w! Na są siednich plaż ach, pobliskich hotelach takich problemó w nie ma. Na plaż y są miejsca i bezpł atne leż aki!
Duż e bezpań skie psy wę drują po plaż y, kł adą się przy leż akach z turystami i pł ywają w morzu. Nikt ich nie goni.
O ile rozumiem, otwarte morze jest tutaj i dlatego zawsze są fale na morzu. Po prostu są mał e, a czasami są duż e. Ogó lnie morze jest spokojniejsze niż przy duż ych falach, któ re cię powalają . Wejś cie do morza to kamyk. Potem w morzu jest kamieniste piaszczyste dno, po któ rym nie każ dy moż e chodzić boso, poza tym dno nie jest ró wne, od razu jest gł ę bokie. To jest wzdł uż morza.
Kiedyś odpoczywaliś my w innym kraju w hotelach z mał ą kategorią gwiazdek, ale otrzymaliś my znacznie lepszą obsł ugę i bardziej przyjazne nastawienie ze strony obsł ugi hotelu!
Jedzenie w restauracji jest bardzo spó jne. Kto moż e powiedzieć - codziennie rano dawali jajka sadzone - wię c zawsze był y niedogotowane ! ! ! Jak moż esz zepsuć tak proste danie? Wydaje się , ż e nie wiedzą , co to jest omlet! Podawano je niezwykle rzadko i razem z pomidorami. W tym omlecie był o wię cej pomidoró w niż jajek!
Sprzą tanie pokoju był o bardzo przecię tne. W pokoju jest zestaw do herbaty - herbatę trzeba był o wyprosić od pokojó wki. Dostarczono ró wnież wodę , ale nawet tutaj pokojó wka zdoł ał a nie dostarczyć wody do minibaru. Wszystko trzeba był o dla niej sprawdzić .
Hotel w ogó le nie dba o zachowanie ż ycia i zdrowia wczasowiczó w w dzisiejszych czasach pandemii!

Osobno chcę też napisać o podró ż ach autobusami kursują cymi do najbliż szych miast. Licz w lirach. Opł ata wynosi 5 liró w za osobę . Co wię cej, jeś li masz dolary lub euro, to w tym przypadku opł ata za przejazd bę dzie kosztować.1 dolara lub 1 euro na osobę . Kurs: 1 dolar amerykań ski - 8.5 lira, 1 euro - 10.3 lira. Wyobraź sobie, ż e daliś my kierowcy 1 euro za dwa, wię c powiedział , ż e potrzebujemy 2 euro! Wzią ł em euro i dał em kierowcy 10 liró w. Powinieneś zobaczyć wyraz twarzy kierowcy!! !
Na wycieczkach. Naszym spotkaniem był o FIT Holidays. Kupiliś my od nich wycieczki. Nie polecam tej firmy! Jeś li masz taką moż liwoś ć , kup wycieczki od innych firm! Poniż ej opis wycieczki, któ rą od nich kupiliś my!

Wycieczka po Zielonym Kanionie. Powiedziano nam, ż e wyjazd o godzinie 14.00 do 18.00-19.00 zakoń czy się wycieczka, tj. Bę dziemy w hotelu na kolację . Powiedzieli, ż e wycieczka był a bardzo ł atwa.
W rzeczywistoś ci. . .
Kiedy zostaliś my odebrani i pojechaliś my do kanionu, zaję ł o to naprawdę okoł o 30 minut. Potem okazał o się , ż e ani przewodnik Victoria, ani kierowca nie znali trasy i zaprowadzili nas na porzucone jachty na molo, z któ rego nikt nie zabiera turystó w na wycieczkę . Nie uwierzycie, ale panowie, któ rzy byli na tych jachtach, ś miali się z nas gł oś no! ! ! Nasz autobus już odjechał ! Stoimy w strasznym upale i czekamy, aż autobus po nas wró ci! Abyś zrozumiał , droga jest stroma i wę ż owata!

Autobus podwió zł nas i zabrał w koń cu na prawe molo. Ale co się dzieje? Wsadzono nas na jacht, a my stoimy na molo i nigdzie się nie wybieramy…. . Dopó ki wczasowicze nie zaczę li się obraż ać . A potem zlitowali się nad nami i powiedzieli, ż e bę dziemy chodzić po dzielnicy, czekają c na kolejnych 44 turystó w! Wszyscy byli w szoku! W efekcie zwiedzanie kanionu rozpoczę ł o się dopiero o 17.00! ! ! Czekaliś my tylko pó ł torej godziny na innych turystó w! Rozumiem, ż e dotarliś my na molo w zł ym czasie ze wzglę du na to, ż e nikt nie wiedział , doką d się udać , spó ź niliś my się na wcześ niejszy lot wycieczki po kanionie. Nikt na nas nie czekał i po prostu wyszli. To jasne!
Na wszystkie nasze oburzenia otrzymał am po prostu „genialną odpowiedź ” od towarzyszą cej mi przewodniczki Victorii: „Powiedz wszystkie pytania i niezadowolenie swojemu hotelowemu przewodnikowi ! ! ! To on sprzedał Ci wycieczkę , nie ja! ”.
Ale to nie wszystko! Dobrze, wycieczka zaczę ł a się o 17.00 i zakoń czył a o 19.00.
Dalej, zamiast najpierw zawieź ć nas do hotelu (byliś my ostatni odebrani z hotelu), 30 minut jazdy samochodem. Zawieziono nas we wszystkie regiony na 2 godziny i zawieziono do hotelu przedostatnie o 21.00. Przez dwie godziny cierpieliś my w autobusie, w któ rym zresztą klimatyzacja nie dział ał a i wszyscy się prawie dusili!! !
A do tego jeszcze nie jedli kolacji!
Zaczę liś my mieć ż al, gdzie nas zabierano na godzinę . Przewodniczka powiedział a nam, ż e na proś bę innych turystó w jako pierwsza zabrał a ich do hoteli! Jak to jest? Jest pewna trasa, któ rą zawsze się podą ż a!! !
Szczerze mó wią c, to pierwszy raz, kiedy spotkał em się z tak ś wiń skim podejś ciem do urlopowiczó w!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał