wakacje w kolorach zachodnich

Pisemny: 20 czerwiec 2013
Czas podróży: 3 — 13 czerwiec 2013
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Chcę opowiedzieć o moich nieudanych wakacjach w nowym hotelu Colors West 5*, któ ry został otwarty 27 maja 2013 roku.
Zatrzymaliś my się.3 czerwca, pierwsze wraż enie był o takie, ż e zostaliś my wysadzony na jakimś placu budowy. Wewną trz hotelu jest ł adny, pokó j jest ró wnież bardzo ł adny i ł adny. Prawdą jest, ż e wszę dzie brakuje personelu. Zatrzymaliś my się na okoł o 2 godziny, w ogó le nie ma pokoi z widokiem na morze, nie przepł acaj za to ! ! ! Personel recepcji jest niegrzeczny. Prace remontowe prowadzono w budynku gł ó wnym na 4 pię trze, osiedlono nas niż ej, na 3 pię trze.
Rę czniki plaż owe okazał y się darmowe, ale jednocześ nie jest ich niewiele i są wymieniane co 3 dni, jeś li się ubrudzą , to też niechę tnie, musiał am pokazywać plamy po lodach, rozwijają c brudne rę czniki przy wszystkich w recepcji.

Restauracja musiał a udać się do personelu po ł yż kę lub widelec. Mał o owocó w, ró ż norodnoś ć w jedzeniu, co w ogó le nie odpowiada 5**
W ogó le nie ma restauracji a la carte.
W samym hotelu prawie nie ma sklepó w, moż na kupić tylko lody i zabawki, szampon itp.
Mojemu dziecku w wieku 5 lat spodobał się basen dla dzieci z mał ą zjeż dż alnią - sł oń . Huś tawki i zjeż dż alnia przy basenie. Animacja w cią gu dnia na basenie i wieczorem.
Za hotelowym ogrodzeniem jest nieuż ytek. Nawet zieleni. Dopiero zaczynają sadzić drzewa.
Ogó lnie rzecz biorą c, już nastę pnego dnia przedstawiliś my to wszystko naszemu przewodnikowi, nastę pnie zapytał em mojego touroperatora w Moskwie, jak i gdzie napisać reklamację , zł oż yliś my skargę i poprosiliś my ją o przesł anie naszego przewodnika faksem do Pegas Touristik. Zadzwonił em też do Pegas Touristik w Moskwie, wydają c na telefon okoł o 200 rubli. Nastę pnie oddzwonili do nas, dwukrotnie sprawdzili, potwierdzili otrzymanie naszej skargi. Na począ tku zaproponowano nam przesiedlenie na nasz koszt. Byliś my zdenerwowani, już się do tego przyzwyczailiś my, a i tak postanowił em pojechać nad morze. Tak, zapomniał am opisać plaż ę : niedokoń czona, bruk, brud, restauracja robi się coraz lepsza. Transport do przyczepy plaż owej w formie przyczepa + cią gnik. Jedź.10 minut i oddychaj kurzem Turcji!!! !
Czwartego dnia poinformowano nas, ż e zapadł a pozytywna decyzja o przeniesieniu wszystkich do innego hotelu, transfer na koszt Pegasusa. Od razu się zgodziliś my, poza tym hotel okazał się naprawdę.5*, ultra all inclusive.
Ż yczymy mił ego wypoczynku i nie wybieramy się na wycieczki do nowych hoteli
bez przeglą dania co najmniej 1 recenzji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał