Zepsute wakacje! Zdecydowanie nie dla rodzin z dziećmi!

Pisemny: 12 kwiecień 2021
Czas podróży: 22 — 29 marta 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Jeś li chcesz mieć negatywne wraż enie wakacji w Turcji, zrobić fał szywe wraż enie pię ciogwiazdkowego hotelu i po prostu zepsuć wakacje cał ej rodzinie, udaj się prosto do hotelu RAMADA RESORT SIDE (Ramada Resort Side).

Nasza rodzina duż o podró ż uje i ma pomysł na obsł ugę hotelową . Ale to, co przytrafił o się nam w Ramada Resort Side, jest nie do opisania. Nigdy nie widzieliś my takiej postawy ze strony administracji, proszę o odnotowanie tego od strony administracji, osó b rozwią zują cych sprawy klientó w, a nie od sprzą taczek i kelneró w.

1) Pracownicy wykazali cał kowity brak szacunku dla praw urlopowiczó w w Federacji Rosyjskiej, mó wią c, ż e nie interesuje nas nic, co robisz w Rosji, ani Twoje zasady, ani Twoje prawa, ani dokumenty.


Nie jesteś mile widziany jako klient pię ciogwiazdkowego hotelu, nie moż esz czekać jako zmę czony podró ż nik z drogi.
Przy wejś ciu gruba mł oda dama chwyta cię za koł nierz i odpycha, co przeraż a mał e dzieci. Personel musi zachować dystans. Potem pojawia się administratorka, któ ra twierdzi, ż e wszystkie dzieci muszą nosić maski, a pytanie brzmi – dlaczego urlopowicze robią testy i wszystko inne, skoro wszystkie rosyjskie certyfikaty nie mają znaczenia dla Turcji?

Pani administrator, nie znam jej imienia (doś ć chuda z fryzurą bobową ), ró wnież w nieprawidł owej formie nie dał a nam prawa do zameldowania.

W cią gu kilku godzin rozwią zujemy ten problem, mimo ż e nie mieliś my problemó w ani na lotnisku, ani po przylocie na lotnisko. TYLKO W TYM HOTELU!

2) Niemniej jednak, ku naszemu przeraż eniu, osiedliliś my się w Ramada Resort Side, ponieważ nie zaoferowano nam innych opcji.

Pierwszą rzeczą , któ ra rzuca się w oczy, jest budowa na cał ym obwodzie hotelu.

Reflektor z placu budowy ś wieci do Twojego pokoju przez cał ą noc. Nikogo to nie interesuje.
3) Brudne stoł y i ś lady rozlanego alkoholu w cał ym holu. Odpoczywamy z dzieć mi.

4) Nie ma sensu dyskutować o fundamentalnej kwestii obecnoś ci Internetu. Jakby hotel nie zapł acił za pakiet usł ug dostawcy Internetu, w oczekiwaniu na rozpoczę cie sezonu. INTERNET, JAK CZASEM POJAWIAŁ SIĘ , NIE BYŁ DOBRY NAWET DO SPRAWDZANIA POCZTY. Uzgodniliś my wcześ niej z organizatorem wycieczki, ż e hotel musi mieć bezpł atny dobry internet, aby mó c pracować i uczyć się.

5) Niska jakoś ć muzyki disco, któ ra dudnił a w naszym skrzydle i przenikał a przez cienkie ś ciany hotelu prosto do naszych pokoi, przeszkadzał a tak bardzo, ż e nie moż na był o rozmawiać przez telefon.


6) W jadalni nie zwraca się uwagi na liczną rodzinę i ogó lnie na klientó w, nadzorcy obserwują cię , jakbyś był im winien wszystkie pienią dze.

7) DJ, w brudnej czerwonej masce na twarzy, najwyraź niej pracuje na pó ł etatu w jadalni. Hamit i groź klientom.
8) W nocy trwają prace budowlane pod oknami, ukł adanie asfaltu.

9) Basen jest naturalnie zimny.

10) Moż e to dobre wakacje dla alkoholika wyrzuconego ze szkoł y zawodowej, któ ry potrzebuje darmowego alkoholu, ale nie dla rodziny, któ ra wie, czym jest normalna usł uga hotelowa. Dla rodzin z dzieć mi ten hotel jest bezwzglę dnie przeciwwskazany.

Bez placu zabaw, bez animacji, mał e pokoje hotelowe.

Hala widowiskowa dla dzieci jest ró wnie brudna jak stajnie Augean.

11) DJ to cham i nietaktowny pracownik, któ ry na dodatek uznał , ż e ma prawo do rozwią zywania spraw, któ re go nie dotyczą . Wszedł w konflikt z klientami, bezpoś rednio przed nami z wulgaryzmami zamkną ł drzwi przy wejś ciu do jadalni, gdy ja z mał ym dwuletnim dzieckiem w ramionach przeklinał em nas nieprzyzwoicie po rosyjsku. W ten sposó b bardzo przestraszył dzieci, mimo ż e starszy był już w jadalni, ską d go nie wypuszczał.
To był o dopeł nienie wszystkich problemó w, po któ rych nie mogliś my już przebywać w murach tego getta.

Po wymeldowaniu się.29. 03.2021 tydzień wcześ niej byliś my zmuszeni opuś cić hotel i polecieć do Rosji.

Turecki hotel RAMADA RESORT SIDE wykazał maksymalną zdolnoś ć do zepsucia wraż enia kraju, ludzi i kultury jego mieszkań có w.

Zupeł ny brak szacunku dla rosyjskiego turysty, któ remu hotel w obliczu swojej administracji w każ dym geś cie okazywał arogancję i jakby zemstę na niewinnych rosyjskich turystach draż nił ich.

(UWAGA DLA TURYSTÓ W Z NIEMIEC NIE ZGŁ ASZAŁ Ż ADNYCH ROSZCZEŃ O BRAKU MASKI)


Nigdy wcześ niej nie doś wiadczyliś my takiego dyskomfortu i nie czuliś my najsilniejszej presji psychicznej.

Firmie "Anex Tour" prosimy o wcześ niejsze ostrzeż enie o radykalnych terenach rekreacyjnych w obecnej sytuacji.
Wiedzą c to wszystko z gó ry, nie zgodzilibyś my się na pobyt w takim hotelu za nic i za ż adne pienią dze.

Nasza rodzina nie jest kapryś na, ale dla rozpieszczonych klientó w warto wiedzieć , ż e nie był o zorganizowanego transferu nad morze i odpowiedniej infrastruktury w pobliż u strefy przybrzeż nej (wszystko to został o wskazane w broszurze).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał