Scoop w recepcji w najgorszym tego słowa znaczeniu

Pisemny: 10 lipiec 2017
Czas podróży: 29 czerwiec — 6 lipiec 2017
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Pró bują pomieś cić nie-Niemcó w w gorszych pokojach - na przykł ad na poddaszu (najwyż sze pię tro), te goł ę bniki z jakimś balkonem widać na zdję ciu. Przy okoł o +40 za burtą to wszystko na korytarzu +50 ze wzglę du na to, ż e ktoś pomyś lał o postawieniu latarni na dachu jak szklarni i dział a dokł adnie jak szklarnia, klimatyzatory w hali nie wycią gają . Widać , ż e ś ciany strychu nagrzewają się w cią gu dnia lub trzeba cał y czas siedzieć w pokoju, ż eby klimatyzator nadal dział ał (w zasadzie dają jedną kartę - oszczę dzają c na zdrowiu turystó w). Oznacza to, ż e nie moż esz wył ą czyć klimatyzatora przynajmniej na noc - udusisz się i nie bę dziesz mó gł też pod nim spać - przezię bisz się - wieje tylko na ł ó ż ku. niskie drzwi na balkon nie pozwalają na odpowiednią wentylację . Oczywiś cie nie chcą sł yszeć o zmianie numeru - a w najlepszych tradycjach krymskiej miarki w stylu kazachskim przybyli tu licznie - bierz to, co dają ze skargami, jedź gdzie chcesz - pisz gdzie chcesz . Turcy nie rozumieją ję zyka angielskiego w tym hotelu, tj. i nie kontaktuj się z nimi. Ogó lnie za taką postawę - zasł uż ona stawka.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał