Wszystko jest bardzo, bardzo złe. Dobrego - to morze, słońce. ...

Pisemny: 18 luty 2018
Czas podróży: 21 wrzesień — 4 październik 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Wycieczkę zakupiono w Permie, Topolevy lane 10, Biuro podró ż y „Solana” („Agencja na wspaniał e wakacje”). Specjalistka ds. Turystyki Ekaterina Kultysheva dał a doskonał e rekomendacje dla tego hotelu, co zadecydował o o naszym wyborze.
Wł aś ciwie wszystko okazał o się bardzo, bardzo zł e, a reszta wcale nie był a ś wietna. Dobrego - to morze, sł oń ce. Nie chcę nawet pamię tać wszystkiego, co dotyczy hotelu. Napisaliś my roszczenie do Pegas Touristik. Odpowiedź Pegaza - w hotelu wszystko jest cudowne. Nawet nie myś l o patrzeniu na ten hotel!
Chciał em zał ą czyć film, ale strona nie pozwala na zał ą czenie duż ej iloś ci informacji.

Kró tko mó wią c, dlaczego wszystko jest bardzo zł e - po przyjeź dzie do hotelu nie zameldowali się , powiedzieli, ż e nie ma wolnych pokoi i otwarcie przyznali, ż e pokoje, któ re są dostę pne, nie nadają się do zamieszkania (nalegał em na obejrzenie , ale trzeba to zobaczyć i pową chać ) Nocowaliś my w pobliskim hotelu Armas (swoją drogą bardzo nawet nic). Nastę pnego dnia deja vu - przychodzimy na recepcję - nie ma pokoi, po mał ej wycieraczce pojawia się pokó j z repliką "Zmieś cimy Cię w najlepszym pokoju naszego hotelu". Zdję cie pokazuje, ż e jest najlepszy.
Klimatyzator gł upio i z powodu nieznoś nego upał u i dusznoś ci wł ą czył się raz na jedną noc, nie, nie marzliś my i nie przezię biliś my się , ale potem cał ą „resztę ” kaszlaliś my. Spó jrz na zdję cie tego, co jest wewną trz klimatyzatora. Nie myliś my się pod prysznicem, no có ż , to bardzo straszne, poszliś my do ł aź ni tureckiej 4 razy. Hamam, choć bezpł atny i publicznie dostę pny, nie zawsze był tam wpuszczany ze wzglę du na przeprowadzane tam odpł atne procedury. W ł aź ni tureckiej przez kilka dni nie był o ciepł ej wody.
Wszystko, co chciał bym powiedzieć o jedzeniu, bę dzie stronnicze, ale sama restauracja i bar na plaż y to jeszcze jedna usł uga. Nie mogł em samodzielnie poruszać się po restauracji, moja ż ona pomagał a, a moje stopy w trampkach wł aś nie poruszał y się po podł odze z pł ytek - był a na niej taka warstwa tł uszczu, a takż e na stoł ach z krzesł ami. Sł uga przeciera 100 stoł ó w jedną szmatką , nie spł ukują c jej.
Na hotelowej plaż y nigdy nie udał o nam się znaleź ć darmowego leż aka przez 13 dni. Zapytani przez kierownika recepcji, otrzymali nastę pują cą odpowiedź : „Mamy zawsze darmowe leż aki, wystarczy przyjś ć o 5.30 rano”. Teren jest cał y brudny (przez samych turystó w), butelkami, resztkami, się ga nawet szortó w z sukienkami. A wszystko to stoi, kł amie, wisi, toczy się przez 5-6 dni.
Przewodnik hotelowy "Pegas Tourist" Anna Janczuk to grzeczna dziewczyna o mocnych nerwach i sł abym sł uchu. Odpowiedział a na wszystkie pytania w stylu: „Nie sł yszę cię ”.

Teraz przygotowujemy dokumenty dla pozwanego "Pegas Touristik"
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał