Miły pobyt w rozsądnej cenie?

Pisemny: 4 sierpień 2009
Czas podróży: 23 lipiec — 2 sierpień 2009
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywał em z rodziną w tym hotelu w lipcu 2009r. Pokó j standardowy na trzecim pię trze. Reszta był a usatysfakcjonowana. Piszę , aby ludzie, któ rzy wybierają hotel, mogli zrozumieć , doką d zmierzają z reklamy, a zatem byli gotowi po przyjeź dzie na to, za co zapł acili. Bo sam wiem, o co chodzi z wyborem hotelu. Zacznę od zł a.
1. Liczba Moż e kiedyś liczby był y wylosowane do pię ciu gwiazdek, ale prawdopodobnie minę ł o duż o czasu i dziś liczba nie cią gnie wię cej niż trzy gwiazdki. Nieco wytarte meble, 10-letni martwy dywan (któ ry jest już zwinię ty w grudki), na ł ó ż kach stare, nijakie narzuty, jak w stagnują cych sowieckich hotelach, kafelki w ł azience też są przecię tne. W ogó le moja ż ona prawie stracił a przytomnoś ć , kiedy weszł a do pokoju. Ale potem postanowiliś my nie zwracać na to uwagi, ale zwró cić uwagę na widok z okna i naprawdę był o cudownie. Okna wychodził y na gł ó wny basen, a za nim na morze.
2. Klimatyzator. Czytał em w recenzjach, kiedy jeź dził em, ż e klimatyzator jest centralny i dział a tak, jak chce. To nie prawda. Centralna klimatyzacja tylko w holu. W pokojach jest indywidualna, ale minusem jest to, ż e jest wewnę trzna. Mianowicie powietrze jest mu odbierane w pomieszczeniu, a nastę pnie po ochł odzeniu zwraca je do tego samego pomieszczenia. W pokoju znajduje się regulacja temperatury do klimatyzacji. Ale moim zdaniem nie ma w nim czujnika temperatury pokojowej, ale jest zegar. Jeś li wybrał eś okreś loną temperaturę , na przykł ad 22 C, to timer bę dzie tyle razy wł ą czał wentylator w cią gu godziny, jeś li 21 C, to klimatyzator bę dzie wł ą czał się czę ś ciej. Doszedł em do takiego wniosku, ponieważ klimatyzator nie reagował na to, czy balkon był otwarty czy zamknię ty, ale wł ą czał się okreś loną liczbę razy w cią gu godziny. To nie był problem. Już pierwszego dnia nauczyliś my się znajdować optymalny tryb, a nawet spaliś my w nocy z wł ą czonym klimatyzatorem. Pierwszego dnia sprzą taczka wł ą czył a klimatyzator i lekko otworzył a balkon, dają c do zrozumienia, ż e ​ ​ klimatyzator jest wewnę trzny i aby otrzymać tlen, trzeba otworzyć okno.

3. Usł uga. W recepcji i wię kszoś ć personelu mó wi po rosyjsku. Personel jest bardzo dobrze wyszkolony i przyjazny. Jedyna sprzą taczka, któ ra nam się w ogó le nie podobał a. Chociaż z mokrych rę cznikó w tworzył a „ł abę dzie”, sprzą tał a przecię tnie. Nie mó wił em po rosyjsku, angielsku, niemiecku, tylko po turecku. Pomimo tego, ż e zawsze nosił a ze sobą odkurzacz, ale po jego wyczyszczeniu brud czasami pozostawał na dywanie. Proś by ż ony o dobre odkurzanie został y zł amane wzruszeniem ramion, mó wią , nie rozumiem. Gotowy ż el pod prysznic był tak uzupeł niony i nie był dobry, ż e zabraliś my go ze sobą z domu. Ale wyglą da na to, ż e taka osoba został a zł apana, bo zapytał am ludzi, któ rych spotkał am w hotelu, czy nic im nie jest.
4. Odż ywianie. Dla tego komponentu moż esz umieś cić.5 plus. Jedzenie był o zawsze ś wież e i urozmaicone. Przez 10 dni nie mieliś my czasu na spró bowanie wszystkiego. Opró cz gł ó wnej restauracji znajduje się tu znakomity grill bar, snack bar, w któ rym moż na znaleź ć wiele ciekawych dań . Moż e nie był o tam 25 rodzajó w czerwonych ryb, ale gdyby ktoś powiedział , ż e pozostał gł odny, bo nie mó gł znaleź ć dań , któ re mu się podobają , to nie był aby to prawda. Mimo ultra all inclusive. Napoje nie interesował y mnie i moją rodzinę . Czasami zamawialiś my biał e wino i był o dobrej jakoś ci. Dla ciekawoś ci wzią ł em kiedyś koniak i był em bardzo zaskoczony, ponieważ pachniał jak zwykł y „bimber”.
5. Morze i basen. Morze jest ciepł e, czyste, ale gł ę bokie. Na 2-3 metry od brzegu gł ę bokoś ć przekracza 2 metry. Dlatego dla dzieci, któ re nie umieją pł ywać , jest kilka basenó w i zjeż dż alni dla stanu wody, w któ rych są stale monitorowane. Byliś my w szczycie sezonu i dlatego na plaż y zawsze był o za mał o darmowych leż akó w. Ale moim zdaniem powodem nie jest liczba leż akó w, ale nasza sł owiań ska kultura. Przez cał y dzień na plaż y „suszono” rę czniki, któ rych wł aś ciciele byli albo przy basenie, albo nawet wyjeż dż ali na wycieczkę lub do pokoju. Zdarzył a się nawet sytuacja, ż e ​ ​ na plaż y nie był o wię cej niż.20 osó b, a na plaż y nie był o wolnego miejsca. Po rozmowie z Turkiem, któ ry sterował spadochronem na plaż y, dowiedział em się , ż e rok 2009 był pierwszym rokiem, w któ rym Rosjanie byli wię cej niż Niemcami w Kalimera Kaya Side. Podobno wcześ niej nie był o takiego problemu. Myś lę , ż e menedż erowie w przyszł oś ci wezmą pod uwagę , ż e kontyngent ich hotelu znaczą co się zmienił i wycią gną wnioski.
6. Animacja. Animacja jest jak animacja. Byli animatorzy rosyjscy, niemieccy, polscy, tureccy, wię c nie był o problemó w z ję zykiem. Dziecko to lubił o. Od osoby dorosł ej nie był em szczegó lnie zachwycony. Pamię taj jednak, ż e dla mnie czytanie dobrej ksią ż ki jest lepsze niż jakakolwiek animacja. I tu chyba nie chodzi o animatoró w.

7. Terytorium. Pię knie, zielono, schludnie, czysto, duż o palm. Podobał a mi się okolica.
Moż e coś i zapomniał em. Ale nie chciał em wyjeż dż ać . I nie mam nic przeciwko ponownemu przyjś ciu tutaj. Chociaż rozumiem, ż e z czasem wszystko moż e się zmienić . W koń cu wiele zależ y od jakoś ci usł ug. Ale decyzja należ y do Ciebie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał