Żegnaj zdrowie!

Pisemny: 16 październik 2021
Czas podróży: 13 — 22 październik 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Jedynym plusem jest pię kne terytorium i pierwsza linia.
Reszta to wielki smutek.
1. Sprzą tanie pokoju. Same pokojó wki są mił e, zawsze idź do przodu. ALE! Jakoś ć sprzą tania jest po prostu okropna! Cał a hydraulika w nalocie, któ rego po prostu nikt nie zmywa. Najwyraź niej podł ogi są ró wnież myte, ż eby się „odpierdolić ”. Ogó lnie rzecz biorą c, jeś li chcesz mieć czysty pokó j, musisz zaż ą dać !

2. Warunki niehigieniczne! ! ! Prawie wszyscy goś cie hotelowi są wkurzeni lub chorzy. Có ż , albo jedno i drugie. Nie jesteś my wyją tkiem. U nas tylko 15 osó b wezwał o karetkę , bo dzieci chorują na rotowirusa. Tak, a doroś li są truci tylko w ten sposó b! Czujemy się jak w horrorze! Wszę dzie, gdzie nie pó jdziesz, tylko o tym mó wią ! Każ da rodzina ma to samo!
Jeś li kupił eś już bilet do tego hotelu, zabierz ze sobą Regidron, Polysorb, smecta, wę giel aktywowany, jakiś antybiotyk, coś do przywró cenia mikroflory, ś rodek przeciwgorą czkowy, termometr, duż o ś rodkó w antyseptycznych, naczynia jednorazowe. Jeszcze lepiej idź do innego hotelu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał