Przepraszam za zmarnowane wakacje i pieniądze

Pisemny: 15 sierpień 2013
Czas podróży: 28 lipiec — 8 sierpień 2013
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 6.0
Odpoczywaliś my na począ tku sierpnia 2013 w Euphoria Palm Beach (Side). Bardzo rozczarowany.
Po przyjeź dzie zamieszkali w pokoju dwuosobowym, chociaż zapł aciliś my za 3 miejsca (za dwie osoby dorosł e i dziecko 10 lat). Po skandalicznym zameldowaniu (po 14:00, mimo ż e przyjechaliś my o 10:00), dzwonią c do Centrali Pegasusa, wnieś li do pokoju ł ó ż eczko, przystawili je do ś ciany, rozł oż yli i nikt inny chciał em sł uchać . W ł ó ż ku skakali z boku, bo. Nie był o mię dzy nimi przerw, był o mał o miejsca. Dwa dni pó ź niej zaproponowali przeprowadzkę do innego, wię kszego, ale po obejrzeniu okazał o się , ż e jest taki brudny, odrapany, z niedział ają cą muszlą klozetową i zawalonymi pó ł kami w szafie (sejf leż ał na podł odze) - odmó wili.
Muszę powiedzieć , ż e teren hotelu jest duż y, jest duż o krzewó w i drzew (oczywiś cie z rzadkimi kwiatami), stale tną i podlewają , 4 baseny (po prostu nie rozumieliś my, dlaczego zawsze mają sł oną wodę , moż e trzeba je czę ś ciej czyś cić ? ). Jedzenie w hotelu jest dobre, ale chciał em "lepiej mniej, ale lepiej" (duż o przeką sek, sał atek mieszanych, marynat - nikt ich nie je). Wszyscy turyś ci wcią ż stoją za grillowanym kurczakiem i frytkami. Ze sł odkimi lodami - wszystko OK. Bar na plaż y i lobby (nowy) są cał kiem przyzwoite.

Ale sprzą tanie jest okropne. Czerwone mró wki chodzą po podł odze, mał e jaszczurki biegają po balkonie, wszystko w pokoju jest już odrapane, ale brud go dobija. Polowali na szampon, czekali na pojawienie się pokojó wki i bł agali (nie zabraliś my go ze sobą , myś leliś my, ż e idziemy do przyzwoitego miejsca). Pó ź niej kupiony na pobliskim bazarze.
Przedstawiciel Pegaza – choć jeden z trzech (czarny, wysoki) – jest jawnym chamem. Nigdy nie rozmawiał em o tym w ż adnym innym hotelu.
Drodzy przyjaciele! Nie dawaj pienię dzy na taką wycieczkę . Istnieją tysią ce innych godnych miejsc. Jeź dzimy do Turcji od 10 lat i po raz pierwszy spotykamy się z taką usł ugą . Kierownicy hoteli powinni rozpoczą ć remont lokalu, podobnie jak w przypadku recepcji, lobby baru, amfiteatru. Wiele się robi, aby poprawić terytorium, ale uwierz mi, nie jest to jedyna rzecz.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał