Wszystko jest obrzydliwe!

Pisemny: 16 może 2019
Czas podróży: 16 może 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Dzień dobry! Nazywam się Marina, dzisiaj 16.05. 2019 poleciał am z moją dziewczyną do Turcji, miejscowoś ci Kyzylot (region Side) do ELYSIUM ELITE HOTEL & SPA 4*. Wcześ niej wielokrotnie latał em do Turcji, tylko organizatorem wycieczek był AnexTour. Tym razem wybraliś my wycieczkę przez agencję „Let's go with us”, reprezentantkę o imieniu Karolina. Wybierają c hotel powiedział a, ż e ​ ​ ELYSIUM ELITE HOTEL & SPA 4* to dobry, niedawno odnowiony hotel. Ok, kupiliś my wycieczkę . Dziś , jak tylko przybyli, przypomnieli sobie jej sł owa, najwyraź niej poję cie „dobra” jest dla każ dego inne. W sumie nie jest to hotel, a stodoł a, przez co nie rozumiem, jakimi mię dzynarodowymi standardami przyznano im tytuł „hotelu”, a nawet 4 gwiazdki. Wszę dzie jest brud, dosł ownie nie ma jedzenia, stoł y na ś niadanie są puste, krany w pokoju zepsute, nie ma ciepł ej wody, gniazdka wiszą ce, zapach obrzydliwy, rę czniki nie są wyrzucane na plaż ę . Nie rozumiem, co szanują cy się organizator wycieczek na ogó ł pracuje z takim korytem? Czy TEZTOUR jest już na poziomie JOINUP? Zadzwonił em też do gospodarza, gdzie zarzucili mi, ż e to moja wina, ż e ​ ​ jeś li chcę zmienić hotel, to muszę zapł acić karę i dopł atę . Wcześ niej rozumiem, ż e nie obchodzi cię , doką d wysył asz turystó w, najważ niejsze jest to, ż e pienią dze się krę cą , ale czy ocena i reputacja naprawdę nie są dla ciebie waż ne? Po przyjeź dzie napiszę do Ciebie skargę , skargę do Krajowej Komisji Finansó w oraz w celu ochrony praw konsumentó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał