recenzja hotelu

Pisemny: 17 kwiecień 2011
Czas podróży: 3 — 10 kwiecień 2011
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Hotel jest doś ć interesują cy, ale postaram się wyrazić plusy i minusy. Z plusó w - wyją tkowa architektura hotelu (bardzo pię kna), dobrze zbudowany w stosunku do morza (jeś li jest bardzo wietrznie na wyż szych poziomach hotelu nie ma wiatru i moż na opalać się przy basenach). Jedzenie jest cał kiem dobre, ale bez globalnych ozdobnikó w. Recepcja - są pracownicy rosyjskoję zyczni, ale jest ich niewielu. Plaż a jest duż a, ale nie pł ywaliś my, wię c nie mogę komentować . Wzdł uż morza i do Side znajduje się doskonał a promenada (kamienna), któ ra pozwala spacerować i wę drować do Side (jest coś do zobaczenia).
W pokoju - stale uzupeł niany bar.
Przejdź my teraz do kontrowersyjnych punktó w. Wielu pisze, ż e kupują c w sezonie pokó j standardowy, Rosjanie są zakwaterowani w osobnym budynku. Byliś my poza sezonem, zamieszkaliś my w gł ó wnym budynku. Widzieliś my wolnostoją cy budynek, w kwietniu nie był zamieszkany, ale jest strasznie. Dlatego, aby się w to nie dostać , konieczne jest, aby od razu kupić wycieczkę z numerem (pokó j z tarasem, tarasy...ogó lnie z tarasem), wtedy dostaniesz gwarantowany pokó j w normalnym budynek.

Sprzą tanie jest bardzo kiepskie, dawno nie spotkał em się z tak niskim poziomem. Był y plamy i brud, czasami pokó j nie był sprzą tany do 16, musiał em ich szukać i przypominać . To samo z barem – przez trzy dni nie aktualizowali jego zawartoś ci, dopó ki sami nie o to poprosili.
Wię kszoś ć wczasowiczó w to starsze niemieckie pary. To wiele wyjaś nia - a orientacja personelu na ich obsł ugę (odczuwalna trochę , ale bez ekscesó w), a komunikacja personelu z turystami jest bardziej po niemiecku i raczej smutna animacja.
Najbardziej niepokoją ce był o to, ż e w sezonie, przy maksymalnym obł oż eniu hotelu, obsł uga na pewno nie podoł a sprawnej obsł udze. W naszym czasie okoł o 40% pokoi był o zaję tych, ale przerwy w pracy był y już odczuwalne, trudno był o znaleź ć wolne miejsca na ś niadanie, lunch i kolację , wiele basenó w znajduje się na poziomie balkonó w pokoi, wię c moż na na pewno nie bę dzie moż na przebywać w ciszy i spokoju.
I jeszcze jedno: upiliś my się lokalnymi koktajlami, po któ rych zabraliś my tylko piwo. Istnieje wraż enie, ż e napoje, któ re są uż ywane do koktajli (alkohol) o raczej niskiej jakoś ci, oszczę dzają pienią dze. Wypiliś my z mę ż em trzy koktajle, nie na pusty ż oł ą dek, ale w nocy był o ź le. Po tym przestali pić alkohol w hotelu, z wyją tkiem lokalnego wina i piwa.
I zakochali się w lokalnej ofercie o nazwie „bezpł atne wizyty w restauracjach a la carte” po wcześ niejszym umó wieniu.
To raczej fajna gra dla personelu hotelu o rzekomo przyzwoitej historii restauracji. W ogó le nie wiedzą , jak gotować ryby, wszystko jest bardzo pię kne w projektowaniu, w nadziewaniu - ż ał owali, ż e nie poszli do zwykł ej hotelowej restauracji na obiad, tam wszystko jest o wiele smaczniejsze.

Podsumowuję : hotel ewidentnie nie jest 5-gwiazdkowy, pię kny, ale stary, w sezonie mogą wystą pić przerwy w szybkoś ci obsł ugi. Kwiecień był ś wietny. Dobrego wypoczynku!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał